Digitale Camera Kodak DX3500

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartvdploeg

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2005
Hallo, Ik probeer al een lange tijd op mijn laptop met een usb kabeltje naar mijn digitale camera foto's te bekijken. Ik kreeg bij mijn camera Transfer software daarvoor en die heb ik ook geinstalleerd. Maar als ik nu mijn camera aanzet dan gaat het lampje van de hardeschijf heel even branden maar mijn transfer programma komt er niet voor. Voorheen lukte dat wel (Dat was op windows 98) Nu heb ik Me. Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd. De usb poorten heb ik ook al eens een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar nog steeds werkt de Transfer software niet. Weten jullie misschien wat ik moet doen.

P.s. Ik heb ME Geinstalleerd omdat mijn usb poorten het niet meer deden op Windows 98. Maar naar mijn weten werken ze wel op Me want ik heb daar mijn mp3 speler al eens aan gehad.

Alvast bedankt,

Welkom op Helpmij !

Kijk even in apparaatbeheer of je USB poorten ingeschakeld zijn. Anders R.muisknop en dan inschakelen (softwarematig).
Staat de Kodak ingesteld als verwisselbare schijf?

De usb poort stond al ingeschakeld. Ik heb de Kodak transfer software op dit moment niet meer geinstalleerd. Maar heb een driver via internet gedownload. Maar zonder resultaat, het lukt niet verbinding te maken.

Probeer eens de USB poort uit te schakelen en dan weer inschakelen.
Kun de Kodak camera instellen als verwisselbare schijf cq. als dig.camera (o/h scherm v/d camera).
Doet hij het wel op een andere PC?

Ik heb de Usb poort uitgeschakeld en weer in geschakeld dat gaf geen resultaat. De camera doet het wel op een andere pc (WIN XP). Hoe moet je hem als verwisselbare schijf instellen ?

Kun jij mij dat ook uitleggen misschien ? Ik weet niet waar mijn handleiding is :o

Bij mijn HP 707 ga in in het menu naar instellingen (staat een steeksleutel bij) kan ik kiezen voor USB (verwiss.schijf) of dig.camera en dan gebruik ik het meegeleverd progje van HP.
Zodra ik hem dan in het Dockingstation stop wordt het programma geactiveerd.

Ik denk dat als je XP installeerd het probleem opgelost is.

Jammer maar Windows XP kan niet op mijn laptop draaien (266 mhz 32 mb werkgeheugen). Is er niet een andere optie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan