digitale camera welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik ben opzoek naar een goeie digitale fotocamera

met functies

video opnemen met geluid.

en die goeie foto's maakt van heel dichtbij dus en wat verder af en die niet overbelichte foto's krijgt enz.

verder moet het geen batt. vreter zijn.

en goeie zoom funtie.

buget is ongeveer tussen de 150 en 300 euro.

wie weet welke ik het beste kan nemen en of heeft die gene met goeie kwaliteit die me kan vertellen welke ik misschien kan nemen?

kennis van mij heeft een olympus c120 eenvoudige camera maar wel goeie kwaliteit ook van dichtbij niks overbelicht maar die is al wat ouder.

andere kennis heeft zn trust ding maar das niks vaak erg over belicht enz.

goed alvast bedankt groetjes mike

Ik heb tegenwoordig een Canon S70 met 7.1 megapixels, maar die is boven je budget. Een S60 is dezelfde maar dan met minder megapixels.

Canon Powershot A70

hoi ik heb een stuk van de Canon Powershot A70 gelezen maar die hebben veel storingen als ik het zo lees niet om de camera af tekrsaken hoor maar toch en de andere is zeker buiten mij buget.

misschien anderen nog ideeen met wat meer info?

gr mike

De Canon Powershot A 85 en A 95 zijn modellen die voortborduren op de A70 etc. Ik heb zelf een A85. Goede camera, veel instelmogelijkheden (van volledig automatisch tot volledig handinstelbaar), goede kwaliteit foto's, video-opnames zijn beperkt. Op de hoogste resolutie (640 x 480) is maximaal per keer 30 seconden opname mogelijk. Afhankelijk van de grootte van de geheugenkaart (CF) zijn uiteraard meerde filmpjes mogelijk. Voor de iets meer eisende (dan de doorsnee) fotograaf zijn deze modellen uitermate geschikt. Ook Nikon (o.a. coolpix 4200) heeft kwalitatief vergelijkbare camera's in huis. Ga maar naar kieskeurig om een indruk te krijgen van prijzen, ervaringen en vergelijkingen met de diverse camera's. Ook op de site van vergelijk kun je de verschillende types met elkaar vergelijken.

Hier hebben we
een fujitsu a330 voor 130 euro 3.1 megaprixel goed machien voor zijn prijs alleen als je foto's echt groot wil uitvergroten kan je beter een andere nemen

bedankt

hoi bedankt voor de reacties.

ik kreeg gister een krantje van s&f waar een kodak in stond afgeprijst voor 299 voor 89euro.

is een leuk camera voor weinig geld goeie foto's enz

maar nogmaals bedankt voor de reacties.

gr mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan