digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, nog een belangrijk punt wat je zelf al genoemd hebt zijn de (soort) batterijen.
Penlites zijn zwaar (2 of 4) en sneller leeg dan bv. een Li-Ion accu.
Heb je al gedacht aan een Dockingstation voor aan je PC of TV met een reserve accu erin.
Doe er je voordeel mee.

Zelf heb ik een HP 707R met dockingstation.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=TA730
 
Laatst bewerkt:
Aan de andere kant zijn penlites in sommige vakantiegebieden wel handiger. Ik kom zelf namelijk wel op plaatsen waar het niet mogelijk is om even een accu op te laden, maar bijna overal ter wereld zijn penlites te koop.

Mijn canon doet het trouwens verrassend lang op een paar penlites.
 
Wanneer je de testen van de Consumentenbond, RADAR, kieskeurig en vakbladen en weet ik nog welke meer naast elkaar legt, koop je met een Sony absoluut GEEN "kat in de zak".
Ik gebruik m'n Sony P-72(is alweer een oudje)naar volle tevredenheid de laatste 3 jaar.
 
De testen van Consumentenbond, RADAR, kieskeurig zijn mijn nietszeggend.

Ik kan me nog een test herinneren van de Nikon D70 door de consumentenbond.

Hier werd de camera afgekraakt tot op de grond. Toestellen van €200,-- werden beter bevonden.

Laat het testen over aan de vakmensen.
 
Ook in de vakbladen vriend.
Wel lezen wat ik schrijf.
 
Geplaatst door A.J.
Ook in de vakbladen vriend.
Wel lezen wat ik schrijf.

Dan geloof ik niet dat een Sony boven een Canon of Nikon zal uitstijgen.

Maar goed, zoals ik al aangaf, is de manier waarop je het toestel gaat gebruiken belangrijk bij het maken van je keus.
 
Iedereen bedankt tot nu toe voor jullie reacties,,

Het zal geen makkelijke keuze worden, aangezien er zoveel factoren zijn waar je een beslissing op gaat nemen.

Er zijn genoeg site,s waar je alle info kan halen, maar vind het belangrijker om jullie mening te horen over de camera,s die jullie gebruiken met de voor en nadelen.

Zoals ik eerder gepost hebt , neig ik naar de bekende camera merken ( van voor de digitale tijdperk ) , maar dit wil niet zeggen dat jullie ervaring met andere merken nietszeggend zullen zijn.

gr. Marcel
 
Ik denk dat het nog wel het belangrijkst is hoe je er zelf over denkt. Ga gewoon naar een winkel en probeer een paar camera's uit die je wel wat lijken. Uiteindelijk ga je er toch ZELF de foto's mee maken.
 
Ok,,
Allen bedankt,

Moet inderdaad toch snuffelen in een foto winkel, maar ben toch blij met jullie antwoorden, het geeft toch al wat meer info om de vragen gerichter te kunnen stellen.

vr. groet . Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan