Digitale Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik ben van plan een nieuwe digitale camera te kopen.
We willen dit voor de prijs van €80 - €100.

Kunnen jullie een goede vinden?
Er moet wat geheugen bij zitten, tenzij het een SD kaart is want onze oude digitale camera heeft nog 1 GB geheugenkaart.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Stefan

Ik denk niet dan je voor 100Euro een redelijke digitale camera kan krijgen met een SD kaart.

Verplaatst Hardware overige ---->>> Fotografie > Techniek.

Geef eens aan wat je wil doen met de camera. Gewoon simpel fotograferen op verjaardagen of wil je ook mooie landschappen kunnen fotograferen? In het laatste geval is een compact camera niet echt geschikt, je komt dan in het duurdere segment terecht. Persoonlijk heb ik het niet zo op de compact camera's. Je kan er te weinig mee.

Hier een paar voorbeelden van compact camera's voor net geen 100 euro;
http://www.bcc.nl/shop/Digitale-cam...IxW-1_zAqA1wOssAAAEcmRwE3JRa?JumpTo=OfferList

Geheugen zul je apart moeten kopen, deze zitten er vaak niet bij. Die Samsung die boven in de link staat heeft een SD card mogelijkheid.

Laatst bewerkt:
Verplaatst Hardware overige ---->>> Fotografie > Techniek.

Geef eens aan wat je wil doen met de camera. Gewoon simpel fotograferen op verjaardagen of wil je ook mooie landschappen kunnen fotograferen? In het laatste geval is een compact camera niet echt geschikt, je komt dan in het duurdere segment terecht. Persoonlijk heb ik het niet zo op de compact camera's. Je kan er te weinig mee.

Hier een paar voorbeelden van compact camera's voor net geen 100 euro;
http://www.bcc.nl/shop/Digitale-cam...IxW-1_zAqA1wOssAAAEcmRwE3JRa?JumpTo=OfferList

Geheugen zul je apart moeten kopen, deze zitten er vaak niet bij. Die Samsung die boven in de link staat heeft een SD card mogelijkheid.

Wat ik er graag mee wil gaan doen is gewoon wat leuke foto's maken en die dan uitprinten voor in het Fotoboek en op de Computer een foto boek bijhouden, ook wil ik er wat YouTube filmpjes mee maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan