Digitale handtekening niet controleerbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigBien

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Berichten
51
Ik wilde vanochtend mijn computer aanzetten, maar ik kreeg bij het opstarten een zwart scherm die aangaf dat er een fout zat in bestand: \windows\system32\ntkrnlpa.exe
met status 0xc0000428
Verder gaf hij de informatie "kan de digitale handtekening voor dit bestand niet controleren"

De oplossing die ze geven is het herstellen van het systeem met de windows-installatieschijf. De installatieschijf die ik heb is van windows XP. Pas nadat je XP geinstalleerd hebt kun je vista erop zetten met een aparte cd. Ik ben dus bang dat ik alles kwijt ben als ik hem herstel.

Ik heb al veel gegoogled, en heb veel oplossingen gevonden. Maar voor elke oplossing moet je de computer eerst op kunnen starten, en dat lukt me niet. Ook niet in de veilige modus. Iemand een oplossing?
Alvast bedankt! :eek:
 
Dat betekent dus dat ik 2 computers moet ombouwen? Ik moet dan toch eerst de harde schijf eruit krijgen (als a-technisch meisje) en hem in een andere computer doen, die plaats heeft voor 2 schijven?

Over wat in de 2e post staat: Ik kan dus een boot-cd maken op een andere computer?
Maar is de recovery-cd die ik heb ook al geen boot-cd?
 
Laatst bewerkt:
alleen recovery begint meteen met formatteren en installeren dus ......niet doen lijkt mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan