Digitale kabel-tv USB-tuner

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Ze zijn nog niet tot de markt doorgedrongen, maar kent iemand een digitale kabel-tv USB tuner om digitale kabel-TV in MediaCenter te ontvangen.

ik heb dan wel geen digitale tv,maar gewoon kabel.
maar volgens mij moet dit kunnen meteen vanuit tv-scartcabel, tvscart uitgang/slot ingang pc

scartkabel in tv
composiet en geluid in pc

zo werkt het bij mij ook.
misschien wel wat draad maar dat valt toch weg te werken dacht ik...

zorg er wel voor dat je er de juiste decoder hebt om beeld te ontvangen (bv power dvd )
hopelijk kan je hier wat mee...?

Laatst bewerkt:
Nee, sorry, dat is niet wat ik zoek... Ik wil letterlijk TV kijken in MediaCenter, de gids
gebruiken, opnames plannen, etcetera. Hiervoor bestaan analoge kabeltuners, die heb
ik. Maar een digitale USB-tuner wil nog niet echt doordringen tot de markt, wat me
eigenlijk verbaast.

Anysee kwam vorig jaar met een digitale USB-tuner, maar die werkt helaas niet met
MediaCenter, enkel met retetrage eigen software. Ook heb ik inmiddels een Digitenne-
abbonement gehad, maar dat kastje daarvoor (ook USB, verkoopt KPN zelf) werkt ook
niet met MediaCenter. Het is namelijk vrijwel precies hetzelfde kastje.

Nu heb ik de keuze te wachten op een wél met MediaCenter werkend, digitaal kábel-
tunertje te wachten, of nu een DVB-T-tuner te kopen die met MediaCenter werkt, en
die alsnog met Digitenne gebruiken.

waarschijnlijk zit er niet veel anders op dan een DVB-T-tuner te kopen die met MediaCenter werkt, en die alsnog met Digitenne gebruiken, als je al verschillende manieren hebt geprobeerd zal dit voorlopig het enige zijn dat werkt....

succes ermee...grt dag00se

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan