Digitale schoolborden met beamer en werkende pennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,

Ik loop stage op basisscholen. Nu heb ik gister een nieuw werkstation opgesteld. Ze gebruiken digitale schoolborden. Deze moet ik gewoon met een driver installeren denk ik, deze digitale schoolborden? Om de pen in werking te stellen. Ik ben gister weggegaan en morgen heeft de klas weer les. De beamer werkt wel al. Die heb ik er goed op aangesloten. De pen werkt nog niet. Ik ga morgen even vragen voor de zekerheid. Maar als ik nu weet dat ik de driver moet installeren hoef ik hier alleen maar na te vragen.

Met vriendelijke groet,

grid

:)

zulke dingen heten meestal Smartboards, zoals de persoon hiervoor al zei, het zal stukje software zijn een driver, meestal zit er ook een programma bij die zoon bord moet afstellen zodat waar je schrijft daar ook een streep komt

Jap, en daarbij zit er vaak ook nog een programma waar je makkelijk in kan tekenen (zoals cirkels enz.). En dus de calibratiesoftware zoals al door de persoon hierboven vermeldt werd :p

Vermoede ik al. Dus dit is even een kwestie van de CD-rom er in doen en klaar. Overigens moet het board dan weer opnieuw gekalibreerd worden?

Wellicht ja, maar dat is echt geen werk. Even je puntje op het midden van een stuk of 10 puntjes zetten en hij weet genoeg... Ook als je beamer op een of andere manier een beetje verzakt is ofzo zul je dit ook moeten doen... Maar dat is geen moeite.

Inderdaad :) Ik zach ook dat de Epson beamer niet helemaal recht het scherm projecteerd. Die moet dus met de afstandbediening even bijgesteld worden op het digiboard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan