Digitale Televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuaro

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
32
Hallo,

Ik moest van mijn ouders eens gaan info gaan zoeken over digitale TV wij hebben een maand geleden een Full HD tv aangeschaft maar nu valt de kwaliteit van het beeld erg tegen omdat we nog gewoon via de kabel gaan. Op dit moment loopt ons abonnement bij ziggo hun bieden ook wel digitale tv aan maar we weten niet zo goed wat nou een goed pakket is. (in ons geval is overstappen een optie ;) ). Het liefst hebben wij een pakket waarmee we ook nog programma's en dergelijke kunnen opnemen op een harddisk maar ook via de harddisk films kunnen afspelen die we erop hebben gezet.

Ik hoop op wat reacties met eigen ervaringen.
MvG.
Zuaro

(ik hoop dat het hier goed staat)
 
Laatst bewerkt:
Ziggo biedt meerdere opties. Éen ervan is een digtale ontvanger in een soort van basic vorm (alleen ontvanger), terwijl de 2e optie wellicht dé optie is voor jullie. Je koopt dan bij / middels Ziggo een digtale ontvanger met ingebouwde harddisk recorder. Kijk eens wat rond op de site van Ziggo.

Natuurlijk is er ook de concurrentie zoals bijv. Digitenne van KPN.

Daarnaast timmeren glasvezel leveranciers nogal hard aan de weg. Lees er eens wat over.
 
Hoi

Ben zelf in bezit van UPC box met harddisk.
Kan er zelf geen films opzetten....maar ik heb het idee dat dat bij geen enkele kan

correct me if i'm wrong
 
............... en naast Ziggo en KPN zijn er natuurlijk nog meer aanbieders, zoals bijv. UPC :eek:
 
Hoi,

Ben sinds kort in het bezit van deze en zit bij ziggo met alleen een uitbreiding naar de 4 hd kanalen pakket en ik moet zeggen er gaat een wereld voor je open.

Modag
 
Uit de link / tekst gekopieerd:

Humax iHDR-5050c prijs en beschikbaarheid
De Humax iHDR-5050c zal leverbaar zijn vanaf eind februari begin maart 2009 voor een adviesprijs van 399 Euro.


Rood = slik. :shocked: ;) :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi Pasja,

Neem aan dat je hem duur vind maar je kan wel twee kanalen gelijk opnemen kan op je netwerk aangesloten en heeft een prachtig beeld.
En als het kanaal wat je eventueel nog wil zien wat dicht bij die andere zit die je aan het opnemen bent ook nog deze bekijken

En inmiddels al voor 329 euro gezien op het net
Modag
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar mijn mening is in het geheel niet interessant / representatief voor een groot deel van de Ned. bevolking, ik kijk namelijk ongeveer 15 minuten TV per dag en da's het journaal, verder zie ik geen TV. Een videorecorder / DVD recorder / hdd recorder is daarom sowieso aan mij niet besteed.
 
Hoi,

Maar dat is normaal elk mens is verschillend en de ts gaf ook aan dat hij graag wou opnemen dus gaf ik deze tip.

Modag
 
Het verhaal doorgelezen hebbende denk ik dat het een heel interessante optie is.
 
Hoi,,

Weliswaar een dure maar het is een optie ,we wachten op de ts op z'n antwoord en nu ga ik slapen morgen weer vroeg aan de arbeid dus wens
ik je welterusten


Modag
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga ze allemaal eens rustig samen met mijn ouders doorlezen.

Als ik meer hulp nodig heb zal ik het even laten weten!:thumb:

~Zuaro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan