Digitale TV in het buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

emanuel

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Berichten
10
Hallo allemaal!

Ik woon al weer bijna een jaar in Thailand.
Nu ben ik online aan het zoeken om nederlandse kanalen gewoon normaal op mijn tv hier te krijgen. Sateliet is geen optie want er is hier geen bereik naar satelieten die NL tv zenders aanbieden. Jammer maar helaas.
Natuurlijk kan ik ook uitzending of rtl gemist kijken maar het gaat mij er nou juist om de kanalen normaal hier op de tv te ontvangen.
De tweede optie is dan IPTV.
I weet bijvoorbeeld dat Casema TV kijken online aanbied via TVPortal.nl.
De meeste kanalen zijn hierop aanwezig alleen mis ik bijvoorbeeld RTL 4, 5 en 7. Het is geen Probeem is alleen dat je Casema internet abonnee moet zijn om hier een login voor te kunnen maken. Als een abonnee mij daar aan zou kunnen helpen zou dit geweldig zijn want ik ken niemand die Casema Internet abonnee is. Op die manier zou ik de stream kunnen doorsluizen naar mijn tv via de out van de videokaart van mijn laptop.
Tweede optie is bijvoorbeeld KPN Interactieve tv. Ik heb alleen geen idee hoeveel bandbreedte hier voor nodig is en het kan niet in het buitenland aangevraagd worden.
Wat mij nou bezighoud is als ik dat in NL zou aanvragen en de Decoder naar Thailand mee zou nemen of het dan mogelijk is die op mijn router aan te sluiten en dan via mijn Thaise Internet aansluiting de zenders te ontvangen? Iemand die hier iets van weet.

Als iemand andere oplossingen heeft zou ik dat ook zeer op prijs stellen. Ik ben op de hoogte van de "gemist" sites en dat bijvoorbeeld RTL Z live uitzend via internet. Daar ben ik niet naar op zoek.

Het gaat mij meer om zenders als Nederland 1, 2 en 3, RTL 4 & 5 (eventueel ook 7 en 8 maar die zijn minder belangrijk), SBS 6, Net 5 en eventueel Veronica.

Ik hoop op vele reacties!

Hier of anders per PM.

Emanuel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan