digitenne en draadloos scart

Status
Niet open voor verdere reacties.

liduina

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
wie o wie weet dit:
kun je draadloos scart gebruiken voor digitenne naar tv?
in de winkel 2 verkopers met 2 tegengestelde antwoorden......:o:o:o

Hallo

Ja ...

Indien zowel betrokken d.v.b.t. ontvanger als t.v. beschikken over een s.c.a.r.t. aansluiting.

Jammer genoeg "vergat" je merk/typenr/ouderdom te vermelden van betrokken toestellen.

Peter

Laatst bewerkt:
o

dan is de score nu dus 2 voor en 1 tegen?!!
vond het een beetje te duur om te kopen en dan weer te moeten weggooien...:rolleyes::shocked:
en ja beide beschikken over scart aansluiting, maar vind zo'n snoer vervelend en onhandelbaar

Laatst bewerkt:
Hallo

Duur ???

Zo'n draadloos video/audio zendertje is regelmatig te koop in lidl/aldi voor +/- 35 € met 3 (DRIE) jaar garantie.

Werkt perfekt ...

Peter

nou, niet duur als het werkt maar wel duur om weg te gooien bedoel ik!:):confused:
bij de mediamarkt ook voor ongeveer die prijs, morgen toch maar gaan proberen

thanx:thumb:

3 voor 1 tegen. De nee knikkker weet niet wat er allemaal te koop is.
Zit je nog wel met het probleem vd afstandsbediening. Want als de Digitenne kast niet bij de TV staat, waar richt je dan de remote op als je van zender wilt wisselen? Dit moet je nog steeds met de Digtenne kast doen, niet met de TV.
Sommige Marmitek draadloze Audio/Video zenders lossen dat op doordat ze een retour-kanaal hebben voor de remotecontrol (op de ontvanger, dus bij de TV).

http://www.marmitek.com/nl/catalogus/AV_zenders_NL.htm

jo

ik vond het verhaal dat digitaal niet door die scart kan ook nogal weirdo:shocked:
ik spring zo op mn fiets om er een te halen, maar niet bij de mediamarkt
:evil:
ik heb de verkopers daar nog nooit kunnen betrappen op enige kennis van zaken!:shocked:
dank!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan