digitenne-tuner op laptop aansluiten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter hauer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hauer

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Hallo, ik wil op de camping mijn Digitenne-tuner op de laptop aansluiten. Probleem is echter dat de tuner een scart-aansluiting heeft en de laptop niet.... Is er een oplossing?

ik denk dat je een scart to Universal Serial Bus gaat moeten hebben en een aparte voeding die ook via een tweede Universal Serial Bus kan worden geleverd.
het kan zijn dat dat niet bestaat, omdat de manier van doen 'dificult' is, omdat we normaal video uit de pcsturen en niet in, kun je nog een zeggen waarvoor het dient? om met de Ttenne te kijken op je pc? je zult ook moeten inputsoftware vinden om de signalen van de usb dan om te zetten en weer te geven in de computer en op je schermen te zeggen.
GoodLuckc!
groetjes
PcE

Lees dit topic eens door.
Dan zal er waarschijnlijk een oplossing tussen zitten.

ik heb gegoogled op scart-to-usb-cable en kom verscheidende soorten tegen maar ik vraag me af of zo'n kabel werkt tussen Digitennetuner en laptop?

heb je mijn oplossing gelezen?

jazeker, nog bedankt voor de tip! Het probleem is echter dat ik een laptop heb met alleen usb-ingangen. Ik heb weliswaar een Trust DVB-T USB-stick waarmee ik de publieke zenders kan ontvangen, maar dat zit geen aansluiting op voor tulpstekkers (ik heb wèl een scart-tulp-omzetter). Verder zijn er wel dure usb-sticks (€ 130) waarin de digitennecard in kan steken maar ik wil gebruik maken van de Topfield Single Tuner van KPN.

via eKabels.nl Rca naar USB adapterkabel incl. software aangeschaft voor € 23,99 en het werkt!!! Veel dank voor de tip!

zou je misschien een linkje kunnen plaatsen van de set of is dat uit mijn laatste link.

mooi dat het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan