Dikke brom via geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan69

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
454
Sorry voor de late reactie.....
De brom zit er helaas nog steeds ,ik heb alle randapperatuur weggehaald en opnieuw geprobeerd maar helaas.Ook heb ik de stekker in een geaard stopcontact gedaan......
Zou het een oplossing zijn om de kaart even eruit te halen en opnieuw te plaatsen ??

Ik heb ook een moederbord met sound on board ,zou dat misschien een oplossing kunnen zijn om die evt te gebruiken voor de microfoon en kan ik ze allebei gebruiken dan ,ik bedoel de creative kaart en de kaart on board?? Moeder bord is de Asus P4S8X.
 
Staat de on-board kaart uitgeschakeld, anders kun je conflicten hebben met de 2. Wb die microfoon, kan je niet ff een mike van je vrienden lenen om die te proberen. Misschien is de mike wel kapot?
 
Nee die mike is heel ,ik heb er al 2 verschillende op uitgeprobeerd.......
 
Arjan,

Je hebt garantie op die kaart, want je hebt hem pas. Kun je hem niet gewoon gaan ruilen???

RW en Teamspeak zijn stil zonder jou...

Groeten van je maatje Daan
 
Suggestie

Hio Arjan,

Waarom zet je je oude geluidskaart niet even in je nieuwe PC? Als je dan die brom niet hebt dat weet je iig dat je mobo goed is en het dus echt aan je nieuwe geluidskaart ligt. Probeer het eens en laat het gaarne ff weten.

Groeten Daan
 
Wat het ook zou kunnen zijn is dat je ff met je knoppen moet "schuiven" in je volume control.

Als je mic te hard opneemt (en het door je boxen weer laat horen) komt het geluid door je boxen voor een 2e keen in je mic.
In radio termen (wat mijn hobby is) heet dat "rondzingen" probeer eens het opname geluid van je mic wat zachter te zetten.

Dat doe je door in je volume control (als ie niet in je sys tray staat "start-programma's-bureau assesoires - entertainmend- volume regeling (sound control voor eng windows) ) en dan bij opties - eigenschappen opnemen aanklikken.

Succes Greetzz Jacco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan