dikke streep (of rand) onder elke pag in open-officedocument. Hoe kom ik er vanaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

merlijn777

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Nadat ik een keer drie *** heb gezet, zit er nu aan het einde van iedere pagina van een document (200 pag) een lange streep, Ik heb geprobeerd om deze te verwijderen, maar tevergeefs. Het wil maar niet lukken.

Ik heb al het volgende al geprobeerd:
-een nieuw word-document openen en de tekst plakken. werkt niet
- elders op deze site werd gesuggereerd: normal.dot verwijderen. wil ik doen, is echter niet in mijn compu aanwezig. althans de zoekfunctie vindt hem niet.
- Ook gesuggereerd op http://www.helpmij.nl/forum/showthr...e-van-een-word-document?p=3455379#post3455379 : dat gedoe met geen rand instellen. Heb ik gedaan. Helpt niet.

Heeft iemand een idee?

Gr.
dank

word <> open office

Je haalt dingen van Word (normal.dot) en OO door elkaar. Ook de vraag waaraan je refereert gaan over Word. En ik begrijp de 3 keer *** niet waarvan je denkt dat je de streep onderaan hebt overgehouden. Kun je niet een leeg document posten zodat iedereen zich er in kan verdiepen?

strepen , in open office...

Ok, dank voor je antwoord. Dat normal is dan van word, ik werk in open office writer..
als je drie keer eenteken als*** doet , dan geeft open office twee dikke strepen. wist ik niet natuurlijk, heb ik opgezocht in de help. ervan afkomen is een ramp
. oftewel lukt niet,

hierbij een deel van het document toegevoegd. Met streep eronder ;-(
zo gaat het dus elke pag...

dank voor je hulp. je bent nauwkeurig, dat is goed.

Bijlagen

Beetje laat, ben hier nog maar net:

Als je ***, ===, of --- invoegt op één regel en dan op Enter drukt, verandert OOo dat - als je dat niet uitschakelt - in een rechte lijn over de breedte onder de vorige alinea. Je kunt dat gedrag uitschakelen bij Extra - Opties voor autocorrectie - Opties; dan bij Rand toepassen het vinkje verwijderen. Staat hij er al, dan die alinea selecteren, Opmaak - Alinea - Randen, in het vak links de lijn wegklikken.

Aanvulling: als de streep onderaan elke bladzijde staat, heb je hem per ongeluk in de voettekst gezet. Verwijderen gaat op dezelfde manier.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan