dikke vette virus op laptop ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickon789

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
ik heb een laptop en heb daar volgens mij nu een virus op zitten.
telkens als ik hem aan zet...start hij op (windows vista) en meld ik me aan en na 30 seconden loopt hij vast en krijg ik het hele scherm vol gekleurde blokken en start hij opnieuw op

terwijl windows opstart nadat ik me heb aangemeld komt er rechtsonderin de taakbalk iets te staan als eeen nieuw stuurprograma installeren ofzo.

wie kan mij helpen....

Begin dan maar met opstarten in de veilige modus en doe daar met een volledige update virusscanner een viruscan.

Ik denk eerder dat je een driver-probleem hebt en geen virus...

Ik ook, maar TS is zo zeker van een "dik vet virus"........................ ;)

heb ik dus ook al gedaan;in de veilige modus opstarten

dat duurt heel lang en dan op een gegeven moment krijg ik een blauw scherm vol met tekst...dit scherm is na 2 seconden weer weg en dan start de computer weer opnieuw op.

op het scherm stond iets in het engels maar het kwam er op neer: "om verdere schade te voorkomen moet u pc opnieuw worden opgestart ofzo.

maar als je hem in de normale stand opstart dan typ ik me w8woord in en dan staat er welkom(dit staat er langer als normaal) , daarna krijg ik het buro blad en krijg je stuk voor stuk ook die icoontjes rechtsonderin je taakbalk...daar zit er nu 1 bij met "bezig met het laden van een nieuw apparaatstuurprogramma enzo"
en dr staat ook iets van bios bij ofzo.

alvast bedankt

daar zit er nu 1 bij met "bezig met het laden van een nieuw apparaatstuurprogramma enzo"
en dr staat ook iets van bios bij ofzo.
alvast bedankt

En die meldingen gaat het om om je te kunnen helpen.

"bios of zo" of "apparaatstuurprogramma's enzo" zegt helaas niet genoeg.

Wat staat er precies en welke naam heeft dat icoontje dat je bedoelt?

Toevallig een of ander extern apparaat aangesloten, zoals b.v. externe harddisk, MP3 speler, printer, camera of wat dan ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan