Hallo,
Ik wil graag meten hoeveel mails ik per week binnen krijg, hoeveel handelingen ik vervolgens moet verichten en hoeveel tijd ik daarmee bezig ben.
Dit wil ik dan allemaal los invoeren in een sheet, vervolgens moet deze sheet dit doorvoeren.
Zodat ik uiteindelijk kan zien hoeveel mails, tijd en verichtingen ik per maandag, dinsdag, week, totaal etc
Ik denk dat dit het best is met VPA of Macro's maar ben hier nog niet helemaal in thuis. Kan iemand mij op weg helpen.
Groeten
Ik wil graag meten hoeveel mails ik per week binnen krijg, hoeveel handelingen ik vervolgens moet verichten en hoeveel tijd ik daarmee bezig ben.
Dit wil ik dan allemaal los invoeren in een sheet, vervolgens moet deze sheet dit doorvoeren.
Zodat ik uiteindelijk kan zien hoeveel mails, tijd en verichtingen ik per maandag, dinsdag, week, totaal etc
Ik denk dat dit het best is met VPA of Macro's maar ben hier nog niet helemaal in thuis. Kan iemand mij op weg helpen.
Groeten