Crime
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2008
Ik had een goede computer, maar opeens deed die het niet meer zoals het moet. Dus ik heb hem laten maken, en toen ik hem opstarte kreeg ik gewoon dat vista scherm dat je de instellingen opnieuw moest instellen, dit was opzich geen probleem, maarja, wil ik een filmpje kijken, komt er geen geluid bij, later heb ik het nog met youtube getest, geen geluid, bij msn zit ook geen geluid als ik een bericht krijg, niet bij liedjes in windows media player enzo.. is er direct een oplossing die meestal wel werkt? Dus dat ik niet me type derbij hoef te geven bijvoorbeeld: Acer bla bla 239?
Gewoon een oplossing die niet speciaal voor je type is, maar voor bijna alle computers
ik heb trouwens wel een acer.
Rick
Als een soort gelijke vraag al bestaat, sluit deze dan maar. Maar ik dacht; Mischien omdat ik hem had laten maken? Dat het daarmee te maken kon hebben?
Gewoon een oplossing die niet speciaal voor je type is, maar voor bijna alle computers
ik heb trouwens wel een acer.
Rick
Als een soort gelijke vraag al bestaat, sluit deze dan maar. Maar ik dacht; Mischien omdat ik hem had laten maken? Dat het daarmee te maken kon hebben?
Laatst bewerkt: