direct naar email

Status
Niet open voor verdere reacties.

medion1504

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Berichten
24
Hallo ik heb een fact programma dat gemaakt is in acces nu wil ik daar een snelknop hebben voor verzenden opslaan als (pdf met naam van rekening


wie o wie

Accces 2000 werk ik mee
 
Eerst maar eens het probleem van de pdf: hoe maak je die?
 
ik moet eerst afdrukken afdrukvoorbeeld printer kiezen omzetten naarmet pdf creator dan krijg ik een scherm waar ik nog vanalles moet invullen voordat ik het kan versturen en opslaan

Eigenlijk zoek ik iemand die mij in dit leuk programma wat aanpassingen kan maken zodat het helemaal weer 2011 is.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dan denk ik de andere vraag die je hebt gesteld... In Access 2000 kun je met de basisfunctionaliteit geen pfd maken. Er is wel een functie beschikbaar die door Stephen Lebans is gemaakt, en die werkt op zich prima. Hiermee kun je het afdrukken naar PDF redelijk automatisch laten verlopen.
Vanaf Office 2007 kun je wèl direct exporteren naar PDF, en dat is dus een stuk makkelijker te implementeren. Daarmee heb je (wat mij betreft) wel gelijk de belangrijkste reden waarom je zou willen upgraden naar 2007 wel gehad; ik werk zelf ook nog steeds met 2003, en wil dat zolang mogelijk vol blijven houden...
 
Het programma is geschreven in 2000 converteren brengt problemen met zich mee
 
Van mij hoef je 'm ook niet te converteren; als het werkt, dan werkt 't! De vraag is meer: heb je wat aan de functie van Lebans om pdf-jes te maken? Want als dat zo is, kun je het proces wat makkeljker automatiseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan