Haaaaaaaaaaaaa Heb die 2e link gebruikt en hoeraaaaaaaaaaaaaaa kan nu weer wisselen als ik wil. Hardstikke bedankt.
Nu heb ik nog een andere vraag. Als ik opstart zou ik in het systeemvak pictogrammen moeten krijgen. Nou ik krijg er maar een paar. Nu heb ik een systeemherstal en dan komen ze weer allemaal te voorschijn, maar er is sinds die tijd zoveel veranderd op mijn pc. En trouwens, als ik dan een keer een herstart doe of afsluit en de volgende dag weer opstart zijn ze weer weg. Nu heb ik al een fixit 50015 gedaan en dan komen ze ook weer terug, maar dan weer als ik afsluit zijn ze weg.
Heb een 2e account aangemaakt en dan kwam er links boven iets van rundll staan en werden de instellingen geladen en dan kwamen daar ook alle icoontjes te voorschijn. Als ik me dan afmeldt en met mijn eigen account inlog blijven ze staan, maar weer als ik uitlog en weer opstart zijn ze weer weg.
Ik heb met registryNuke een scan gedaan en daar zag ik iets over rundll staan. Heb niks hersteld. Zou dat iets met de icoontjes te maken hebben? Zal de scan bijsluiten. Ik heb mijn bestand gesleept naar beheer bijlagen. Staat het daar?