direct openen zonder op gebruikersnaam te klikken

• Onderwerp starter Onderwerp starter duin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik nu computer opstart,moet ik eerst op gebrukersnaam klikken.

Hoe kan ik dit voorkomen.

Gewoon direct beginnen dus.

alvast bedankt!

Dat is afhankelijk van je Operating Systeem.
Welke gebruik je?

windows xp pro

hoi,
windows xp prof.

Als er maar 1 gebruikers account is kun je in de account instellingen aangeven op welke wijze deze gebruiker mag inloggen.
Hier schakel je dan het gebruik van het welkomstvenster uit.

Graag gedaan :-)

welkomstvenster

Ik wilde op de link klikken, maar kennelijk is die er niet meer. Kan iemand mij nog een keer zeggen hoe ik dat kan veranderen?
Heb gekeken maar als ik aanklik komt er staan:

Een onlangs geinstallerd programma heeft het welkomstvenster en snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt het programma verwijderen als U deze funkties wilt terugzetten. U kunt het programma eventueel met behulp van de volgende bestandsnaam identificeren.
C:\Windows\System32\RTLGina\RtlGina.dll . Als ik op de dll klik gebeurt er niks.
Wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
welkomstvenster

Weet niet of ik netgear heb. Zegt me niks. Wel draadloosnetwerk van sitecom.

Kan ik dan toch deze oplossing gebruiken? Heb een hele tijd geleden ook die melding gehad en toen is mijn pc opnieuw geformatteerd. Heb op internet zitten surfen en toen las ik ook dat mensen RTLgina.dll weggegooid hadden en dat ze toen niet meer op pc konden komen.

Die moet je inderdaad niet weggooien. Ook is die dll niet een los programma dat je kunt starten dus vandaar dat er niks gebeurt als je er op klikt.
Ik zou de 2e link uit m'n vorige post gebruiken.

Haaaaaaaaaaaaa Heb die 2e link gebruikt en hoeraaaaaaaaaaaaaaa kan nu weer wisselen als ik wil. Hardstikke bedankt.

Nu heb ik nog een andere vraag. Als ik opstart zou ik in het systeemvak pictogrammen moeten krijgen. Nou ik krijg er maar een paar. Nu heb ik een systeemherstal en dan komen ze weer allemaal te voorschijn, maar er is sinds die tijd zoveel veranderd op mijn pc. En trouwens, als ik dan een keer een herstart doe of afsluit en de volgende dag weer opstart zijn ze weer weg. Nu heb ik al een fixit 50015 gedaan en dan komen ze ook weer terug, maar dan weer als ik afsluit zijn ze weg.

Heb een 2e account aangemaakt en dan kwam er links boven iets van rundll staan en werden de instellingen geladen en dan kwamen daar ook alle icoontjes te voorschijn. Als ik me dan afmeldt en met mijn eigen account inlog blijven ze staan, maar weer als ik uitlog en weer opstart zijn ze weer weg.
Ik heb met registryNuke een scan gedaan en daar zag ik iets over rundll staan. Heb niks hersteld. Zou dat iets met de icoontjes te maken hebben? Zal de scan bijsluiten. Ik heb mijn bestand gesleept naar beheer bijlagen. Staat het daar?

Mooi sluiten we daarmee deze topic af.:)

Oude topics mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.
Daarnaast is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan