direct springen naar goede plek

Status
Niet open voor verdere reacties.

appeltjes

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
Is het mogelijk om direct naar een bepaalde plek te springen binnen eenworddocument?

Ik wil graag een autotekst gebruiken ( met vriendelijke groet, etc) in een brief, maar dat ik dmv een functietoets of een veld of zoiets, direct naar de juiste plek onderaan de brief spring.

Dat is gemakkelijk en bovendien krijg ik dan steeds dezelfde opmaak.
Wie heeft er een tip??

m.vr.gr. Marianne

Er zijn diverse mogelijkheden hiervoor.
De simpelste is denk ik om op de plaats waar je de tekst getypt wil hebben een formulierveld in te voeren (via de knop 'ab' (tekstvak invoeren) van de werkbalk formulieren). Via F11 kun je vooruit naar de formuliervelden gaan, met Shift+F11 achteruit.
Als je een sjabloon maak van je brief met daarin de tekstvakken op de plaats van de variabele tekst, komt alles op een vaste plaats.
Als je rechtsklikt op een formulierveld kun je bij eigenschappen tekst invoeren die in het veld wordt weergegeven: b.v. [briefafsluiting], zodat je bij het invullen weet wat waar moet.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

het is hartstikke duidelijk zo. Ik wist dat het ergens in zat, maar niet meer waar.
Bedankt! Opgelost!:)

werkt niet na samenvoeging

Ik had het helaas nog niet volledig getest.
De brief (het orgineel) wordt na verwerking altijd samengevoegd met allerlei velden en dan werkt het helaas niet! heel erg jammer, dus als iemand nog een andere oplossing weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan