direct uitloggen na inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

horstr

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
115
Als ik klik bij het inloggen op de gebruiker dan krijg ik de melding: persoonlijke instellingen worden geladen. Direct erna krijg ik de melding: u wordt afgemeld.

Ik heb al met Karspersky boot cd gecheckt en inderdaad een virus gevonden en verwijderd.

Veilige Modus werkt niet en ook niet veilige modus met command prompt.

Gebruiker had GEEN virus scanner geinstalleerd en ik ben dus bang dat het herinstallatie wordt.
 
Als ik klik bij het inloggen op de gebruiker dan krijg ik de melding: persoonlijke instellingen worden geladen. Direct erna krijg ik de melding: u wordt afgemeld.

Ik heb al met Karspersky boot cd gecheckt en inderdaad een virus gevonden en verwijderd.

Veilige Modus werkt niet en ook niet veilige modus met command prompt.

Gebruiker had GEEN virus scanner geinstalleerd en ik ben dus bang dat het herinstallatie wordt.

hier had mijn moeder ook last van en ook met een virus scan gekenen en er zat ook niks in ik denk dat er maar 1 manier is en dat ik windows op nieuw er op gooien
de bestanden die je wilt behouden moet je ff via veiligemodus op een endere schijf zetten
 
Ja dat met veilige modus werkt dus ook niet omdat er niet ingelogged kan worden.
 
log eens in met de naam administrator en geen wachtwoord. Lukt dat wel?
 
Ja dat met veilige modus werkt dus ook niet omdat er niet ingelogged kan worden.

oke raar want men ma had hetzelfde als jou toen lukte hebt via veiligemodus met internet ****
en heb ik spywaredoctor er overheen gehaald zat er wat **** in de pc maar toen alles er uit was kon ze nog niet normaal aanmelden
toen ik ik windows or opieuw opgegooit en nu werk alles weer goed

k ben bang dat jij alles kwijt ben geraakt
 
Als Administrator gebeurd hetzelfde.
Ik heb met diverse programma's geprobeerd te achterhalen wat er nu fout gaat.

Met ultimatebootcd kan ik via via wel in het register komen maar dan is niet alles zichtbaar.
Zo kan ik RUN niet zien: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run (ook de current user is niet te zien)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan