direct versnellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eugie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eugie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
hallo,

ik heb een probleem,ik kan alle spellen die ik altijd kon spelen niet meer spelen,
dit is nadat ik systeem herstel heb gebruikt, ik heb de probleemoplosser van windows xp gebruikt maar die kon me ook niet helpen,ik denk zelf dat het licht aan de direct 3d draw en nog iets versnellingen want daar staat "niet beschikbaar" achter, en voor de herstel waren die gewoon ingeschakeld.

weet iemand mschien wat ik moet doen om deze weer ingeschakeld te krijgen of desnoods op een andere manier dit probleem op te lossen?

alvast bedankt

hallo,

ik heb een probleem,ik kan alle spellen die ik altijd kon spelen niet meer spelen,
dit is nadat ik systeem herstel heb gebruikt, ik heb de probleemoplosser van windows xp gebruikt maar die kon me ook niet helpen,ik denk zelf dat het licht aan de direct 3d draw en nog iets versnellingen want daar staat "niet beschikbaar" achter, en voor de herstel waren die gewoon ingeschakeld.

weet iemand mschien wat ik moet doen om deze weer ingeschakeld te krijgen of desnoods op een andere manier dit probleem op te lossen?

alvast bedankt

heb je een cd rom van je moederbord?
daar staan drivers voor je chipset op of ga naar de site fabrikant

die weer installeren

tis niet gelukt,
ik snap nix van die site en al sik met cd rom probeer zegt ie dat hij de installatie niet kan voortzetten,

maar ik ben geloof ik een matsonic video stuurprogramma nodig
(bios ms8188e)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan