Direct X 9c of iets dergelijks moet eraf!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo iedereen,

Mijn broertje wou de demo voor age of empires III op onze pc dus heb ik de Direct x 9c - of wat ik dacht dat direct x 9c was - van de volgende locatie gedownload:

http://www.microsoft.com/downloads/...FA-0E3C-4837-AFC0-6C67DCAA54BF&displaylang=en

Nu, hij heeft gezegd dat de installatie voltooid is, maar in "programma's" ofzo was hier niets van terug te vinden, ook niet in Configuratiescherm > Software.
Dus, ik heb nog een tweede keer geïnstalleerd, en weer zei hij dat de installatie voltooid was, en weer vond ik het niet terug.
Maar het staat er dus wel op want ik heb de map in windows > system 32 teruggevonden.

Nu, ik wil het er dus af, want het spelletje komt er niet op en direct x - of whatever er op staat - moet van de pc af (orders).

Hoe moet ik dit nu doen? Iemand een idee?

Groetjes :(

Mja, ook al aan gedacht, maar systeemherstel is echt niet wat het moet zijn met die dingen, weet ik uit vroegere ervaringen.

Gaat systeemherstel een programma deïnstalleren uit de map windows?

Normaal zou alles weer moeten zijn als voor de installatie.
Misschien wel even het register ook kuisen nadien met een programma daarvoor.

Greetz : Jer:cool:en.

Woosh, er staat wel een onrustwekkend berichtje onder dat programma eh :confused:
Is er geen andere manier om direct x te verwijderen?

Kan het trouwens kwaad als je het er laat opstaan, maar als je videokaart er niet voor geschikt is ofzo?

of gewoon, als je het er zonder meer laat opstaan?

Als het er voorheen niet opstond, dan kan het geen kwaad het nu weer te verwijderen.

I know, maar dat programma'tje dat lijkt me niet 100% te vertrouwen, mits wat er onder staat.
Wil liever niet van die dingen gebruiken als het op een andere manier zou kunnen, heb slechte ervaringen met die dingen :confused: dus ben liever heel voorzichtig met zulke dingetjes

Dank je Pasja, ik zal zeker jouw oplossing gebruiken als er niets anders uit de bus komt, waarvoor heel erg bedankt!
Nu heb ik toch een programmatje als uitweg he :)

start/uitvoeren en dan dxdiag uitvoeren kan je zien welk directx en onderdelen er van werken

Wist ik ook niet.
Geeft een volledig beeld van je pc.
Thx. :)
Ulrike, voorzichtigheid is inderdaad geboden met zulke progjes. ;)

DirectX MOET er in de meeste gevallen opstaan. Dus mooi DirectX9c laten staan of opnieuw installeren.

Yep, inderdaad, mijn peter heeft intussen gebeld en exact hetzelfde gezegd :D Ik heb het gezien in dxdiag en ik laat het er schoontjes opstaan :)

Bedankt mannen! En nog een fijne kerstavond gewenst :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan