direct x fout cod 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

deze is wel groter ff op klikken;)
 
Laatst bewerkt:
heb ik geprobeerd via de dvd daar stond het op en zij dat ie uptodate was maar kan altijd nog een keer proberen:rolleyes:
 
er staat deze ginstaleerde onderdelen zijn klaar voor gebruik en ik heb helemaal niks geinstaleerd, bedoelt ie daar mee dat alles al up-todate is?
 
denk zelf dat mijn videokaart er niet aan vol doet maar guild wars loopt wel goed en die is volgens mij tog beter in graphics
 
Volgens mij betekend dat idd dat alles up to date is. Je kan kijken of er bestanden beschadigd zijn. Klik op Start - uitvoeren Typ dxdiag in en dan tabblad DirectX bestanden.

Onderin het vak moet staan "geen problemen gevonden" Als er wat anders staat kan je even kijken of je de nieuwste directx van de microsoft website kan halen en die instaleren
 
Je kan ook de nieuwste driver voor je videokaart binnenhalen en instaleren.
 
De directx versie op de DVD is waarschijnlijk ouder dan de directx die je al had en daarom dus up to date.

Maar met welk systeem werk je, de specs van je PC? Want ik zie bijvoorbeeld dat er een patch is voor een pc met dual core. Misschien is de oplossing te vinden in een patch voor het spel?
 
ok zal ff mijn drivers proberen up to daten en ben ff bezig met het opnieuw instaleren cod 2
 
Kijk ook even naar de oplossingen van Lita112

Daar had ik totaal niet aan gedacht :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan