Direct X probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

eelkoh

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2001
Berichten
53
Ik heb direct X 9.0 geinstalleerd nu krijg ik geen een game meer opgestart ik krijg alleen een zwart scherm

als ik dxdiag run dan failt hij alle tests

Weet iemand een oplossing ik ben echt nu wanhopig aan het woorden

Kan het zijn de mijn Nvidia 440 MX kapot is
 
Laatst bewerkt:
Al geprobeerd Directx opnieuw te installeren?
 
DX uninstallen

Werkt dat ook onder Win XP en DX 9 ? , aangezien de info op die site aangeeft dat het werkt van Win 98 tot Win 2K en van DX 2 tot DX 8.1

Grtz.
 
Ik zou eerst proberen DirectX 9 nog is te installeren, bij mij ging het ook pas goed na 2de install....nu werkt alles prima en haal met directX 9 zelfs horgere benchmark scores ;)
 
DX 9

Hier niet....

DX 9 heeft mijn systeem werkelijk kreupel gemaakt.

Ik verlang soms terug naar mijn oude P75 zo erg is het.

Ik zou graag terug willen naar DX 8.1 maar hoe?

Grtz.
 
DX 9 zuigt.

Thanks Kwark, het ziet er in ieder geval interessant genoeg uit om het te proberen.

Grtz.
 
HIER LOO.. ff Capslock uitzetten... Wat ik wou zeggen:

Hier loopt DX9.0 perfect. Heb geen problemen ontdekt, en ook geen mogelijke performance-verlies. Of de performane juist omhoog is gegaan, wil ook weer niet zeggen...
 
Je ziet misschien een kleine verhoging in een benchmark score, als je een directX 9 supported kaart heb, zou het wel moeten uitmaken, ook in games ed.
 
Ik heb in het totaal drie keer directX 9.0 geinstalled elke keer het zelfde liedje heb met DirectXBuster al eens verwijderd maar niks lijkt te helpen en kan nergens meer 8.1 vinden voor winxp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan