directtopics in website intergreren

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Hey,

Ik ben bezig een website te maken die naadloos moet samen werken met het Directtopics script. Oftewel: als je ingelogt bent op de website, ben je ook ingelogt op het forum.

Ik wou dus gebruik maken van dezelfde sessie's, coockie's en/of database-structuur als die van Directtopics.

Nu vraag ik me af of iemand mij hiermee kan helpen en/of er al een script hiervoor bestaat. Directtopics werkt voornamelijk met classes iets waar ik geen tot weinig verstand van hebt.

Dus mijn vraag luid (kort en bondig): kan iemand mij helpen aan een login-form die de gegevens uit de DirectTopics database haalt en de juiste sessie's etc registreerd, zodat alles (zoals ik al zei) naadloos met elkaar samen werkt.

mvg,
mij.

WinME zei:
Dus mijn vraag luid (kort en bondig): kan iemand mij helpen aan een login-form die de gegevens uit de DirectTopics database haalt en de juiste sessie's etc registreerd, zodat alles (zoals ik al zei) naadloos met elkaar samen werkt.
Dat is juist waar classes voor dienen, zodat alles naadloos met elkaar samen werkt :p

Ik zou m'n kennis over classes ff bijspijkeren en er van gebruik maken :)

Hey WinME,

Het is goed te doen, heb even naar een paar classes van dat forum ding gekeken, en het lijkt makkelijk te integreren. Als je even reageert dan wil ik wel even kijken of ik wat kan doen, ik zou het alleen zonde van de moeite vinden als je er niets meer mee gaat doen.

wout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan