directx onbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolluh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
hallo

ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen
eind vorig jaar begin dit jaar had ik 2 spellen op de pc en dat waren need for speed underground en nfs carbon die ik lekker in de winter manden kon spelen.

nu zal ik nfs carbon er weer op zetten maar geeft i naar het invoeren van de code de gebruikersovereenkomst weer,maar zonder tekst.
en als ik dan op verder druk geeft i aan dat directx 9.0c ontbreekt,terwijl die er zeer zeer zeker op staat

denk nu zal ik nfs underground er op zetten maar daar geeft i het zelfde aan

iemand een idee

alvast bedankt :thumb:
jolle smits

moet i dan er eerst ook af
want heb het nu een paar keer geprobeerd maar geen resultaat
blijft maar aangeven dat het er niet op staat

jolle

Begin eens met het herinstalleren van de chipsetdrivers en na een reboot de videokaartdrivers, dan zou DirectX na een reboot weer moeten werken.

Het kan ook zijn dat er problemen zijn met bepaalde direct x bestanden. Om dit te controleren ga naar start,uitvoeren,typ hier dxdiag druk op enter klik op het tabblad direx bestanden. Bij opmerkingen mag er niets staan. Staat er hier iets dan zijn er problemen met deze bestanden. Post dan met welke bestanden er problemen zijn zodat ik ze je kan aanbieden.Ga ook kijken naar het tabblad beeldscherm voer daar de direct 3d en direct draw tests uit en kijk wat het resultaat is. Normaal gezien zou je achter naam bij apparaat de naam van je 3d-kaart of videochip moeten zien staan.

@Nielsvds heb het uitgevoerd maar er zijn geen problemen en die testen kom ik ook gewoon door

@Lange Pier volgens de site van nvidia zijn de drivers op de pc al de meest recente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan