Directx

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,

Ik kwam tot de ontdekking dat ik Directx niet op m'n computer heb staan....alleen een lege map.

Heb ik Directx nodig??
Ik heb gezocht bij Microsoft daar zag ik hem maar bij het downloaden en accepteren van de overeenkomst stond niet dat hij ook werkt onder winxp.....

Wie kan mij zeggen wat ik moet doen??????

Voor veel toepassingen heb je hem nodig, zoals spellen en dvd volgens mij ook! Hij is geheel xp-vriendelijk hoor!

directx 9.0c

Oke,

Nog ff moet ik End User time of Redistributable for Software Developers hebben???????

Kijk eerst eens bij Start/Uitvoeren, type dxdiag en klik op Ok.

Normaal gesproken wordt directx altijd geïnstalleerd bij een installatie van Windows.

Via bovengenoemde methode kun je zien of en welke versie je hebt.

Je moet de eerste hebben,

Greetz,

Adriaan

PS ik kan me haast niet voorstellen dat je geen directx hebt.

Geplaatst door Webmaster007

PS ik kan me haast niet voorstellen dat je geen directx hebt.
Ik ook niet daar dit bij een standaard installatie van Windows wordt meegeïnstalleerd.

Bedankt lieve mensen,

Ik heb uitvoeren dxdial gedaan...lijkt er wel op te staan.
Op het tabblad Muziek geeft hij bij Opmerkingen:
bestand cmpci.sys is niet digitaal ondertekend wat betekent dat het niet getest is door WHQL ( geen idee of dat er iets mee te maken heeft
Gekke is dat sommige spelletjes niet draaien en bovendien heb ik onder Program Files een map DirectX staan daar zit een setup map in maar die is leeg??????

Hoi,

Dat de map leeg is heeft niets te betekenen. Het kan zijn dat er onzichtbare bestanden inzitten, of dat het een bepaalt (tijdelijk) doel heeft.

Dat sommige spelletjes het niet doen, daar heeft elke computer last van.

Greetz,

Adriaan

(je kan evt. gewoon de nieuwste versie (her)installeren, dan ben je zeker)

Oke, als je denkt dat je vraag is opgelost kun je je status zetten op "Vraag is Opgelost".

Greetz,

Adriaan

Geplaatst door ipea
Oke,

Nog ff moet ik End User time of Redistributable for Software Developers hebben???????

De eerste installeert via internet de tweede is een setup zeg maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan