DirectX

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerX

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
270
Hey gasten,

Uhhm als ik een game speel (World Of Warcraft) op een WinXP. Dan crashed hij soms heb nog wel geluid enzo maar me beeld blijft hangen. Dus eenmaal WoW afgesloten (Gaat met moeite). wil ik hem weer opstarten en dan krijg ik een error dat me beelddrivers of directx niet goed werkend is.

Dus ik heb me videodrivers opnieuw geinstalleerd. Maar directx lukt niet enig idee hoe ik hem echt kan verwijderen? Want als ik hem installeer kijkt die alleen of er een update is en dan zegt hij installeren voltooid. lekker installatie :p (DEZE IS NIET OPGELOST)

En weet 1 van jullie wat Apache.exe is? :s Ik heb er nog nooit van gehoord en het draaid 2 maal in me taken. Als ik hem verwijder komt ie trug. Heb al virusscan erover heen gegooid. (DEZE IS OPGELOST)

Hoor hopelijk gauw van jullie dit is best crisis voor mij.

groet,

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
apache.exe is hoogstwaarschijnlijk de bekende webserver Apache...

typ eens http://localhost of http://127.0.0.1 in in Internet Explorer, dan kun je zo zien of je een webserver aan hebt staan
 
En als die geen pagina weer geeft heb ik niks aanstaan?
 
Ik zou eens bij Software in het Configuratiescherm kijken of daar iets van Apache staat. Daarnaast zou je ook kunnen kijken in Program Files
 
Aaa okey het is me beeld driver van nvidia. Maar nu zit ik nog met me directx probleem..
 
Wanneer een DX installatie niet wordt opgestart maar er wordt aangegeven dat de installatie voltooid is betekend dit dat je een nieuwere versie van DirectX hebt geinstalleerd dan degene die er via de installatie op zou moeten komen...

Oftewel je hebt een hogere versie op je computer aanwezig dan degene op de cd/het installatiebestand.
 
Hmmm... nou ik had er 1 van een cd die kreeg ik bij me nieuwe pc. Dus ik had die geinstalleerd. Maar directx werkt dus niet echt lekker... dus ik wou hem opnieuw installeren maar dat kan blijkbaar niet
 
Hier kun je de laatste drivers voor DirectX downloaden, je kunt deze echter pas downloaden wanneer de Windows Genuine Advantage je pc heeft gecontroleerd op een legale versie van Windows (Hoewel er ook manieren zijn om deze tool de tuin om te leiden, maar daar ga ik niet verder op in)
 
hij ''installeerd'' weer en dan is die weer heel snel klaar -.-
kan je het echt niet verwijderen? :S of anders een oudere versie proberen?...
 
Heb geen verstand van Nvidia

Voor de ATI zijn er tooltjes om OpenGL in te stellen.

Dat lost vaak het probleem op. Directx gebruikt je versneller of openGL en als je versneller wat ouder is, zal hij het dus wel doen met OpenGL. Staat ook bij je specificaties (geschikt voor DirectX versie ....)

Eric:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan