DirectX

Status
Niet open voor verdere reacties.

McFlex

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Hallo,
Als ik het spel probeer op te starten krijg ik Failed to create direct3 device
iemand idee wat het kan zijn
Alvast bedankt.

Over welk spel gaan we het hebben?

Checken (met het programma Everest) welk merk en type videokaart je hebt en aan de hand hiervan, naar de site van de fabrikant gaan om de nieuwste driver voor de videokaart te downloaden en installeren.

:D :D :D Ben je wel boven de 16? Anders zou het kunnen dat "Net Nanny" toegeslagen heeft... :D :D :D Kijk even of je met Lego Racers hetzelfde probleem hebt.... :D

:D :D :D Ben je wel boven de 16? Anders zou het kunnen dat "Net Nanny" toegeslagen heeft... :D :D :D Kijk even of je met Lego Racers hetzelfde probleem hebt.... :D
Nou maak je daar maar niet druk om en het ging over me video kaart niet over leeftijd dus als je iets nuttigs te melden heb laat het dan horen , Bedankt..

Sorry, kwis niet dat je kwaad werd...... Ik was al nuttig geweest... ik had even gemeld dat het om een ATi Radeon ging......... [mobile]

Ga even naar Start -> uitvoeren en tik in het venster "dxdiag" [zonder aanhalingstekens]
Kijk dan even of bij "beeldscherm"zowel Direct Draw als Direct 3D op enabled [ingeschakeld] staan...

nee ben niet kwaad nog bedankt :thumb:
maar bedankt voor de hulp allemaal
tis gelukt topper:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan