DirectX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Google naar Directx.
Dan kom je vanzelf op de Microsoft site.
Dan wijst alles zich vanzelf.
 
Ik kon hem niet in het schermpje plakken. (Te groot).
Ik hoor graag hoe dat wel moet.
Je kunt hem perfect plakken hoor. Er komt gewoon een horizontale schuifbalk. (Het eerste deel van de link is dus niet weggevallen, enkel niet zichtbaar zonder te scrollen.)
 
Klikken met de rechtermuisknop, kiezen voor "hyperlink/koppelingslocatie kopieeren"?
Hou op met nutteloze posts te maken XP. Ik heb het hem net uitgelegd hoe dat komt. Ga iets nuttigs doen ofzo.
 
Met al die discussie weet ik nog niks. Op de site de laatste versie opgehaald en geinstalleerd maar ik krijg nog steeds de zelfde melding.
Hoe kan ik zien welke versie actief is?
 
Bij het aanmelden bij www.smoothy.com krijg ik de melding dat mijn versie van directx 9.0 niet de juiste is. Hoe kan ik dit controleren?

Kan zijn dat je videokaart geen DirectX9 ondersteund en dat het wel de bedoeling is, alhoewel in spellen wel eens voorkomt, maar nooit gezien op een site.

Overigens kun je door dxdiag in start, uitvoeren in te geven en ok te geven, het allemaal bekijken.
 
Ik zie eigenlijk geen site op smoothy.com...
Het enige wat ik zie is zo'n automatisch gegenereerd ding met allerlei linkjes naar verschillende, willekeurige onderwerpen (oppassen daarvoor trouwens).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan