Directx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romey

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Ik heb net een nieuwe pc en daar wil ik heb ik de sims 2 op gezet.
maar als ik het dan opstart staat er dit :

Geen met Direct 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer ! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatiel is met DirectX 9.0c en dat je de meeste recente stuurprogramma's hebt geinstalleerd. Het programma word nu afgesloten.

Wat moet ik Doen :shocked:

Hoi

Over welk systeem praten we hier?
Met name welke videokaart zit erin?

Je hebt alle drivers geinstalleerd?

De vrijwel niets zeggende antwoorden verwijderd. Graag eerst even afwachten tot de TS antwoord heeft gegeven wat voor systeem het is.

@Frank,

je kunt je bericht zelf verwijderen als je toch nog wilt helpen.:)

De vrijwel niets zeggende antwoorden verwijderd. Graag eerst even afwachten tot de TS antwoord heeft gegeven wat voor systeem het is.

@Frank,

wat is jou probleem man!?

@Frank,

als je naar de error kijkt zie je al dat de videokaart niet goed genoeg is, aannemende dat deze persoon dit gepost heeft en niet snapt wat er mis is houdt ik het simpel door te zeggen dat hij het gewoon niet gaat doen.

@ kees de grote: ik stuur je een privemail

@ crasch:wil je topic weer schonen?

wat is jou probleem man!?
Ik heb geen probleem, maar heb wel het recht als Supermoderator van dit forum berichten te verwijderen en daar een opmerking over te plaatsen. Wij verwijderen namelijk niet zomaar berichten, zonder dat aan te geven.;)
heb niets tegen jou XD jij helpt (tenzij jij hem ook bent), hij zit zelf te zeuren over antwoorden die niet helpen en vervolgens post hij iets veel onzinnigers wat er helemaal niet te maken heeft.
Nee mijn bericht heeft niks met het onderwerp van de topic te maken. Echter heeft mijn bericht wel te maken met het aanspreken van leden die offtopic gaan. Graag normaal verder gaan met deze topic, de TS heeft hier totaal niets aan. Bij voorbaad conclusies treken heeft de TS ook niets aan. Als deze de systeem gegevens opgeeft, kunnen we ook gerichter aangeven wat niet voldoet. (Als daar sprake van is)

Einde discussie op het forum. Wil je reageren, dan kun je mij bereiken via supermoderator@helpmij.nl

Laatst bewerkt:
als je naar de error kijkt zie je al dat de videokaart niet goed genoeg is, aannemende dat deze persoon dit gepost heeft en niet snapt wat er mis is houdt ik het simpel door te zeggen dat hij het gewoon niet gaat doen.

Hoe kan jij dat nou zo wete? Het is een nieuwe pc, de meeste nieuwe pc's zullen de sims 2 toch wel kunnen draaien niet?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan