DirectX9.0b beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
DirectX 9.0b End-User Runtime
Downloadgrootte: 293 kB, < 1 minuut

DirectX 9.0b bevat updates waarmee u de beveiliging en prestaties verbetert. Download dit onderdeel nu voor de nieuwste DirectX-updates. Als u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Dit onderdeel kan niet worden verwijderd na de installatie. Meer informatie... (Deze site is wellicht in het Engels.)

O.a beschikbaar via de bekende Windows Update of hier te downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=141D5F9E-07C1-462A-BAEF-5EAB5C851CF5

Stond vandaag pas in me Windows Update. Gisteren nog gechecked, maar noppes.

om presies te zijn woensdag avond, das MS hun update avond, dan komen altijd alle windows updates uit.

das dus 3 dagen nu. En der schijnt idd een bug in te zitten (in de vorige versies)

dat als je een bepaald aangepast midi bestand opend je een bekende buffer overflow krijgt waardoor men je pc kan overnemen / andere dingen mee kan doen.

Geplaatst door Sith Warrior
om presies te zijn woensdag avond, das MS hun update avond, dan komen altijd alle windows updates uit.

das dus 3 dagen nu. En der schijnt idd een bug in te zitten (in de vorige versies)

dat als je een bepaald aangepast midi bestand opend je een bekende buffer overflow krijgt waardoor men je pc kan overnemen / andere dingen mee kan doen.

Dat is er nu vast wel uit. De leak was wel een paar dagen geleden te downloaden.

Maar goed, tot nu toe nog geen probs. Zal dus wel snor zitten.

He jongens, ik heb een GeForce 4 64 MB kaartje van Creative, is het dan verstandig om DirectX 9 te installen of maakt het geen r**t uit met DirectX 8?

Als et een een Ti-versie is, wel doen. Je kaart heeft ondersteuning voor DX8.1. Of bedoel je ook DX8.1? Voor volledige ondersteuning voor nieuwe games zou ik DX9.0 installeren. Meeste nieuwe games stellen dit ook als eis.

De MX-versie zelf is maar DirectX 7, dus DX8(.1) is niet van toepassing. Maar zoals ik al zei, meeste nieuwe games willen DX9.0 zien, dus is et een logische keus om te installeren.

Laatst bewerkt:
Is niet echt een kaart om zware games mee te spelen, dan voldoet DX8.1 al.

Is niet echt een kaart om zware games mee te spelen

Doet het anders prima hoor, draai alles wat jij ook draait denk ik. (maar goed, daar gaat de topic niet over).
Ik hou het nog wel effe bij versie 8.1

Geplaatst door Caspar107

Doet het anders prima hoor, draai alles wat jij ook draait denk ik. (maar goed, daar gaat de topic niet over).
Ik hou het nog wel effe bij versie 8.1

Niet bijv. UT2003 op hoge resolutie met alle details hoogst. Maar idd, da's een ander verhaal.

Echte DX9 ondersteuning heb je pas bij nieuwe GF FX jes en Radeon's 9xxx daar voor zijn allemaal "geoptimaliseerd" voor direct 8.1 of eerder.

Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat je er niks aan hebt. Dit wil alleen zeggen dat de extra functionaliteiten geschreven voor DX9 niks kunnen doen voor jou video kaart. Maar wat ie wel al kon word verder geoptimaliseerd. Daarom is het voor sommige games ook van belang dat je een bepaalde DX versie hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan