Directx9.0b probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
712
Hallo mensen,
Ik heb vandaag Dirextx9 geupdate naar versie 9.0b. Via de site van microsoft je kent dat wel je download eerst dxwebsetup en dan controleert ie op update's, en daarna installeren. Dat ging allemaal goed, maar als ik nu dxdiag uitvoer krijg ik deze foutmelding. Hoe kan ik die weer wegkrijgen (die foutmelding)

Pretender
 

Bijlagen

  • foutmelding directx.jpg
    foutmelding directx.jpg
    41 KB · Weergaven: 77
opnieuw opstarten had ik al wel gedaan, en die nieuwe drivers zal ik zo is downloaden, maar in ieder geval al bedankt
 
nieuwe drivers helpt niet ik blijf het probleem houden, weet iemand hier een oplossing voor
 
ik heb nu de laatste windowsupdate, helpt allemaal niet, ik heb geen problemen met games, maar dat lijkt me ook logisch want de foutmelding heeft alleen mar met DirectInput te maken. ik heb wel soms problemen met mijn racestuur. Ik weet niet of dat hier door komt.
 
Geplaatst door Pretender
ik heb nu de laatste windowsupdate, helpt allemaal niet, ik heb geen problemen met games, maar dat lijkt me ook logisch want de foutmelding heeft alleen mar met DirectInput te maken. ik heb wel soms problemen met mijn racestuur. Ik weet niet of dat hier door komt.

Als het goed is, hangt je racestuur aan de Gameport op je geluidskaart.

Kijk es bij Apparatenbeheer bij je geluidskaart. Zie je daar ook uitroeptekens o.i.d?

Ow, en nog bij die melding; klik es op Nee
 
nergens staat een uitroepteken, en op nee heb ik al vaak gedrukt maar gebeurt er niets bijzonders. Gaat ie gewoon verder (dus hetzelfde als je op ja klikt
 
Kan je es een screenshot geven van het DirectX-venster bij tabblad Beeldscherm?
 
Ik kan je geruststellen: op grafisch gebied staat alles in orde en is alles ingeschakeld.

DirectShow heeft te maken met videocapturing:
Microsoft® DirectShow® is an application programming interface (API) for client-side playback, transformation, and capture of a wide variety of data formats. DirectShow is the successor to Microsoft® Video for Windows® and Microsoft® ActiveMovie™, and it improves on these older technologies in significant ways. For developers, the component architecture of DirectShow makes it easy to support new and custom data formats or create custom effects and transforms on standard formats. DirectShow provides default support for MPEG-1 (including MP3), MPEG-2 parsing and multiplexing, MPEG-4, AVI, WAV, RIFF, and DVD

DirectInput heeft te maken met invoerapparaten:
DirectInput zorgt voor de invoerapparaten. Daarmee bedoelen we dus toetsenbord, muis, joysticks, racestuur en dat soort apparaten. DI is sneller dan de vertrouwde Win32 programmeertaal. Dit zorgt dus voor een betere reactie, waardoor er minder vertraging tussen de beweging van de speler en de werkelijke beweging op het scherm, waardoor de speler een groter spelplezier beleeft!

Heb je de chipset-driver wel geinstalleerd?
 
hoe kun je dat bekijken. Ik dacht trouwens van wel. Maar je weet maar nooit
 
Ik heb de oplossing voor het probleem zelf gevonden.
Je moet gewoon ff directx9.0b opnieuw installeren En dan werkt het weer.
Bedankt iedereen die mij heeft geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan