direkt in netwerklocaties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Berichten
408
als ik via netwerklocaties naar de gedeelde mappen/hardeschijven wil gaan moet ik altijd de gebruikersnaam en paswoord ingeven maar is er geen manier om dit over te slagen zodat ik dit niet moet doen?

Alvast bedankt!
 
Zorgen dat je op de pc waarnaar je naar toe wilt bekend bent.

dwz dat op die pc (w2k?) jij als gebruiker + wachtwoord in gebruikersbeheer staat
 
sorry dat ik nog zo laat reageer maar ik dacht er ineens terug aan...maar kan je iets specifieker zijn gebruikersbeheer waar vind ik dat ergens?

Greetz
 
Rechtsklikken op deze computer en dan kiezen voor beheren
 
om even terug te komen op deze vraag, want ze is nog steeds niet opgelost, als ik in gebruikersbeheer ben, wat moet ik dan eigenlijk specifiek doen?
 
Een gebruiker aanmaken en met wachtwoord en die rechten geven. Standaard rechten zijn er gewoon maar je kunt ook admin rechten geven

Je hebt op de andere pc als het goed is een gebruiker waarmee je inlogt. Die gebruiker maak je dus ook aan op de andere pc
 
maar alle pc's hier loggen in op administrator, en een tweede administrator kan natuurlijk nooit aangemaakt worden op 1 pc
 
geformateerd en als login iets anders dan administrator genomen en dan dezelfde login op die andere pc's aangemaakt en dan lukt het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan