Dirt 3, hoe krijg ik full screen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik heb vanmiddag Dirt 3 de race game geinstalled en alles werkt top, (kon m nog niet eerder spelen omdat
mijn oude pc niet krachtig genoeg was). maar er is een probleempje, ik krijg m niet full screen.
dat wil zeggen, ik zie geen optie Full Screen bij het menu.

Wanneer ik de game start dan start hij in de windowed mode, en wat ik enkel kan doen is op het vierkantje
klikken rechtsboven in naast het rode kruisje (om het beeld/ de game te stoppen). Door op het vierkantje
te klikken krijg ik dan semi full screen, wat zoveel wil zeggen als dat ik mijn taakbalk boven en onderin blijf
zijn, en dit stoort me toch wel erg.

dus, hoe krijg ik m echt full screen?

alvast bedankt,
Leon

Heb je hier wat aan?;
just alt-enter with the game window selected..and it will make it go full screen. (that's a 1 second easy solution)

***Update*** Found another solution while reading the forums.

C:\Users\YOURNAME\Documents\My Games\DiRT3\hardwaresettings

Right click "hardware_settings_config" and choose EDIT look for --> aspect="16:9" fullscreen="true" and change it to true if it says false etc etc
Bron;
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1903342

Jup had dit ook met dirt showdown en dirt 3 gwn op alt enter eenmalig duwen en je zit weer in full screen

bedankt!
zal dat de volgende keer dat ik speel gelijk even proberen.
echt full screen si altijd beter, (vreemd dat de developers niet gewoon een full screen optie in menu hebben gestopt maar goed).

leon

Het was inderdaad Alt+Enter

dus, mocht je geen full screen hebben in Dirt(3) dan is dat de oplossing.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan