dirtysock.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

targo

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Hallo,

Momenteel heb ik al veel vertrouwen in dit forum :thumb: maar aan de andere kant gaat dit over een game dus ik denk niet dat er veel mij kunnen helpen, en anders verplaats het maar... het is ook een illegale vraag dus...:cool:
ik zal terzake komen ;) Ik heb namelijk Fifa 09 gedownload... en wanneer ik het wil installeren zegt hij dat dirtysock.dll niet is gevonden... normaal gezien moet je dat dirtysock.dll gewoon bij het installatie bestandje zetten maar ik vind dirtysock.dll niet...

De kans is klein dat iemand me kan helpen maar ik kan het maar proberen ;)

Ciao

de kans is klein dat dit hier blijft staan.
het gaat over een spel en je plaatst het bij Vista....dat strookt niet met elkaar dus deze gaat naar de afdeling spel.

de kans is klein dat dit hier blijft staan.
het gaat over een spel en je plaatst het bij Vista....dat strookt niet met elkaar dus deze gaat naar de afdeling spel.

no problem ;) moest vlug kieze XD

Haastige spoed is zelden goed, maar aangezien de legaalheid van het spel weet ik niet of ik je mag helpen. Stuur anders een PB'tje

Heb het recht niet XD
Alleen verenigingsleden en donateurs kunnen priveberichten sturen ;)

toch bedankt

@Frozone: daarnaast is het ook níet de bedoeling om de huisregels te overtreden met een smoes als "ik het mag hier niet aanbieden maar stuur maar een PB/mailtje/msnbericht/etc".

@Targo: vragen naar warez is net zo min toegestaan als aanbieden, dus daarom sluit ik het topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan