disc schuifje opent niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik probeerde bestanden op de CD rom te zetten
Iets fout gedaan, want hij ging de CD formatteren en dit duurde heeeel lang.

Nu echter krijg ik de schuif niet meer open door op het knopje te drukken

wie o wie kan mij helpen, ik wil de stratenplanner hier terug in doen!:o

Als hij de cd gaat formateren ziet hij hem waarschijnlijk als een rewritable cd. Het laatje gaat pas open als het formateren gereed is. Een manier om je laatje open te krijgen is je pc opnieuw op te starten.

Nu, de PC staat aan, is opnieuw opgestart maar er gebeurd niets.

Hoe kom ik in dat programma?

Je zou ook eens kunnen testen of dit niet hardwarematig is door in de verkenner te rechtsklikken en kiezen voor schijf uitwerpen.
Als dat ook niet werkt is je drive waarschijnlijk gelocked omdat een of ander programma ermee bezig is, als je perse de drive wil openen moet je even zoeken naar een gaatje in de voorkant, daar kun je met enig gevoel een rechtgebogen paperclip insteken, en door een beetje kracht te zetten de drive alsnog openen.

sjunnie zei:
Je zou ook eens kunnen testen of dit niet hardwarematig is door in de verkenner te rechtsklikken en kiezen voor schijf uitwerpen.
Als dat ook niet werkt is je drive waarschijnlijk gelocked omdat een of ander programma ermee bezig is, als je perse de drive wil openen moet je even zoeken naar een gaatje in de voorkant, daar kun je met enig gevoel een rechtgebogen paperclip insteken, en door een beetje kracht te zetten de drive alsnog openen.

Volgens mij is dit een hardware probleem, de CD is helemaal geformateerd, was niet nodig, want het was een nieuwe cd:o
programma is klaar, krijg menuutje als ik PC opstart.

Hoe kom ik bij de VERKENNER? Dan kan ik het zo nog proberen en anders idd maar met paperclip denk ik..

Het is gelukt!!!!!!
Via windows verkenner uitwerpen en toen ging ie open, gelukkig. Gek dat ie het met het knopje niet deed...het is opgelost

Hartelijk Dank!!!:thumb:

En nu nog opgelost zetten de vraag.Heb ik voor niks alles zitten lezen:D :D :D

Hallo

Heb hier ook het ganse verhaal gelezen , om tot de slotsom te komen dat deze reeds is opgelost .....

Peter

BANDIT123 zei:
En nu nog opgelost zetten de vraag.Heb ik voor niks alles zitten lezen:D :D :D

als ik onder klik 'vraag is opgelost' krijg ik de melding ongeldig systeembericht?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan