discovered gratis webhosting 500 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

discovered

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2005
Hallo,

Ik ben begonnen met een webhost bedrijfje.
Maar om wat ervaring op te doen willen we eerst gratis accounts weggeven tot 15 juli.
ER is geen limiet.
je krijgt gewoon alles wat iemand die er voor zou betalen ook krijgt.
Het account is 2 jaar geldig.
Daarna word het automatisch afgesloten.
je hebt 500 mb webspace met 20000mb verkeer p/m.
php mysql.
Lees maar op de site.
Suc6 er mee!!

Website : http://www.discoveredhosting.tk/

Een paar tips:

- Je verkoopt hosting etc. Maar je hebt je eigen site op een wanadoo site :eek:

- Verander je lettertype, naar mijn mening echt mooi is het niet.

- Als je php weggeeft, etc. Maak dan voor je zelf ook een server vrij met een mail formuliertje

iok wet het.
Vanaf 15 juli heb ik pas de hosting pc klaar dus ik zit er nog niet op:(

En em domeim komt 14 juli:)

Met een script word het wat moeilijker controleren of ze wel de adverteerder hebben geregistererd.
Ik heb al een php script gescript maar dat is voor 15 juli voor de betaalde mensen;)
Lettertype goed plan. zat er ook al naar te kijken maar ik verzin een goede daar moet ik nog een nachie over slapen.:thumb:

Laatst bewerkt:
Nog een tip:

- doe iets aan de spelling! Door het abominabele Nederlands komt het zeer onprofessioneel over.

En onder welk nummer staat het bedrijf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Die informatie dient ook op de site te staan, wil je enigszins betrouwbaar overkomen.

Een hostingsite op .TK en Wanadoo zou ik niet vertrouwen.. Ze hosten niet eens bij zichzelf.

Verder moet je wat aan je spelling doen denk ik.. Heeft plaats voor verbetering. Dit komt je professionaliteit niet ten goede.

]Edit: ah Buffy was me voor :D

En wat zijn je paketten, heb je er maar één? 500 MB is leuk, 2 GB ben je snel overheen met een beetje site.

==
• 0nbeperkt subdomeinen,ftp,mail
===
Staat daar nou een 0 ipv een o ?!

En spreek je klanten met U aan ipv JE.

Alleen de eerste tekst al:

Wij zijn nog een klein groep mensen, dat een webhost bedrijf willen beginnen.

kleinE - en volgens mij ook nog DIE ipv dat. maar dat weet ik niet zeker

Je krijgt de zelfde kwaliteit als voor iemand die het betaald en ook ondersteuning
Je kan maar 1 account per ip aan vragen.
Ga je 2 keer op 1 ip registreren word je account verwijdert.

dezelfde
??als voor iemand??
ondersteuning.
je kunt
aanvragen
wordt
verwijderd

Om op het begin de kosten een beetje moet je je eerst registreren bij mrbookmark.
En daarna krijg je account gegevens opgestuurd.
Wees er snel bij want na 15 juli kan je niet meer gratis registreren!

??Om op het begin de kosten een beetje ??
krijg je JOUW account gegevens

enz. enz. enz..

Iets verderop:
als het een suc6

Suc6 ?!

========

En wat wil je zeggen met je vorige bericht van 20 GB?

Idd, zoals de vorige mensen al hebben geschreven komt het heel erg vaag over. Een .tk website is leuk, als het voor jezelf is, familie, vrienden, onbekenden, maar het blijft ong. bij een onderwerp zoals computers etc.
Verder als je er ooit een succes van willen maken, maak dan een .nl / .com / .net site aan want .tk is om te .... op dat gebied!

en owja, nog iets en dat is al gezegt, doe iets aan die woordenschat:)

Geplaatst door XP_PC

En wat wil je zeggen met je vorige bericht van 20 GB?

Dat er 20gb dataverkeer mag zijn. Jij dacht dat het maar 2gb mocht zijn

Geplaatst door m@rio

Dat er 20gb dataverkeer mag zijn. Jij dacht dat het maar 2gb mocht zijn

Owh ok; ik heb me inderdaad in een 0 verkeken :). Ik zie het nu.

tja.
Ik weet waaar ik op moet letten.
Als ik de offiecele site online ga zetten!:p

En als je je wilt aanmelden kom je op de sitevan mr.bookmaker uit!
Waarom is dat?

Mag ik je er nu wel op wijzen dat je handtekening nu nog voldoet aan de huisregels (aangezien je het momenteel gratis aanbied) maar zodra je ook maar 1 cent ontvangt voor webspace verhuur ben je commercieel bezig en dient je handtekening aangepast te worden en mag je geen reclame meer maken voor je site

Geplaatst door m@rio
Mag ik je er nu wel op wijzen dat je handtekening nu nog voldoet aan de huisregels (aangezien je het momenteel gratis aanbied) maar zodra je ook maar 1 cent ontvangt voor webspace verhuur ben je commercieel bezig en dient je handtekening aangepast te worden en mag je geen reclame meer maken voor je site

Is dat niet iets voor Puppie;)

Nee,

Elke mod heeft daar de rechten toe alleen puppie is daar zeer bedreven in maar het houdt zeker niet in dat andere mods het niet zouden mogen doen

nee .
Ik geef hosting weg die je la sj e het klater dan 15 juni betsteld er voor moet betalen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan