diederick77
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2008
Hallo, Mijn broer en ik spelen beide Cod Mw2. Hij heeft sinds kort een nieuwe Pc met een net iets betere videokaart dan ik, en een scherm 2 ''' groter, namelijk 24 inch, ik heb 22 inch. Hij beweert dan ook als hij bij mij op de kamer is en naar mijn mw2 gameplay kijkt, dat mw2 er bij mij minder mooi uit ziet dan bij hem. Ik zeg dat dat onzin is omdat wij beide onze instellingen op higest hebben, onze detail instellingen zijn precies gelijk. Ondanks dat blijft hij volhouden dat het er bij hem mooier uit ziet, gewoon omdat hij een betere videokaart heeft. Mijn argument daartegen is dat een spel zich niet aanpast aan de videokaart maar daar gewoon detail levels in heeft, en alleen zijn scherm mogelijke oorzaak kan zijn dat er het iets mooier uit ziet. ( al zie ik geen verschil)
Zonder hulp van iemand die er meer van weet komen we er nooit uit! Dus alvast bedankt!:thumb: ( Kan zijn dat dit niet op dit forum thuishoort sorry daarvoor)
Zonder hulp van iemand die er meer van weet komen we er nooit uit! Dus alvast bedankt!:thumb: ( Kan zijn dat dit niet op dit forum thuishoort sorry daarvoor)
Laatst bewerkt: