Disk Divice Helppppppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tycoon77

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
PLEASE HELP

Hallo Allemaal
Hier het probleem , we hebben een digitale camera gekocht de eerste keer met veel moeite geinstaleerd nu willen we hem weer gebruiken maar hij doet het dus niet.Dit is een Medion 5975 digital. Als je hem geinstaleerd krijgt, je een extra schijf bij daar kun je dus je foto,s downloaden.Die schijf krijg ik dus niet meer wie kan mij helpen.Heb ook al de update helpt ook niet helaas.

Mijn besturing is Windows xp , met 80 gig harde schijf voor de mensen die dit willen weten.De usb controllers doen het ook ,soms als ik hem aan zet krijg ik wel een melding dit usb apparaat word niet herkent maar dat is dus zelden..........Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat Dank Groetjes Tycoon77

Laatst bewerkt:
Hallo KHK 464
Bedankt al voor je snelle reactie , ja ik heb alles op helpmij.nl ook uitgezocht uiteraard en ook bepaalde dingen geprobeerd maar nee het lukt dus nog steeds niet.Er waren namelijk ook wat problemen bij alleen dit is niet dezelfde camera .Hun hebben allemaal net een ander model maar ik zeg al toch bedankt .Ik hoop dat iemand nog een tip heeft.

Groetjes Tycoon77

Nog een extra probleem erbij????

Hallo
Nou heb ik weer wat erbij heb door het installerennu ook 3 onbekende apparaten genaamd:
Primair IDE-Kanaal
Secondair IDE-Kanaal
SIS PCI IDE-Conntroller
Hoe kan dit alles doet het dus wel alleen ze staan bij onbekend dat is dus nog nooit zo geweest .
Kan iemand mij helpen PLEASE

Groetjes Tycoon77
PS: Camera doet het dus nog ook niet??????????????

Camera doet het nog niet

Hallo allemaal
Ik heb mijn pc geformateerd en alle cameradrivers opnieuw geinstaleerd maar hij word niet herkent.Ik heb ook al naar drivers gezocht maar niets voor de MD5975 .Als ik dus hem toe wil voegen dan zegt hij geen stuurprogramma te kunnen vinden.Dan staat er wel een Disk Divice bij als ik die probeer te instaleren krijg ik de volgende foutmelding

De instalatie is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegeven voor dit exemplaar.
Heeft iemand dit ooit gehad of wie weet er raad....?????

Groetjes Tycoon77

hallo ik heb precies hetzelfde probleem.maar heb je niet toevallig de md 9700?want volgens mij geeft hij aan dat het de md 5975 is.ik kon er zelf niet echt achter komen waar het aan lag maar heb wel de volgende oplossing ervoor gevonden.je kan tegenwoordig ook foto,s uploaden via word of photoshop of iets dergelijks en kies dan voor de md 9700 tenminste als het die camera is die 4.1 mega pixels heeft.

Hallo Armegedon

Hoi
Sorry dat ik wat laat reageer , ik heb het geprobeerd maar dan vraagt hij toch een bron en daar staat hij dus niet bij.Ik had een mail gestuurd naar de helpdesk maar nog staads geen reactie gehad.Het probleem is dus nog niet opgelost helaas .Maar bedankt voor je reactie Als ik wat weet zal ik het zeker laten weten misschien heb jij er dan ook wat aan .Doeeeeei Groetjes Tycoon77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan