Disk met drivers bij aankoop xp systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Als je in de winkel een win xp besturingssysteem koopt met licentie, zit daar dan ook een disk met de benodigde drivers bij? Hoor het graag want ik heb de intentie om een nieuw systeem te gaan kopen.

Groet,
Reindert

Hoi,

Nee die zit niet bij xp-cd-rom maar bij de hardware van je pc.

Modag

Hoi,

Nee die zit niet bij xp-cd-rom maar bij de hardware van je pc.

Modag

Hoi Modag,

Dus als ik in de winkel een nieuwe win xp home ga kopen dan zitten daar niet de drivers bij voor het besturingssysteem? Dus als je zo`n cd van xp koopt moet je van internet de drivers halen?

Laatst bewerkt:
Er zitten wel drivers standaard in Windows, maar je moet ook voor je geluidskaart, videokaart enzovoort apart drivers installeren om volledig van je hardware gebruik te kunnen maken.

Hoi,

Xp home is het besturings systeem van je pc dat klopt maar die heeft wel drivers van je hardware nodig om het systeem goed te laten functioneren.
Hoop dat ik duidelijk over kom.
Modag

Er zitten wel drivers standaard in Windows, maar je moet ook voor je geluidskaart, videokaart enzovoort apart drivers installeren om volledig van je hardware gebruik te kunnen maken.

Ok, dus die laaste drivers moet ik dan bij acer support vandaan gaan loaden:) Ben weer een stukje wijzer geworden. Bedankt voor je antwoordt:thumb:

Hoi,

Xp home is het besturings systeem van je pc dat klopt maar die heeft wel drivers van je hardware nodig om het systeem goed te laten functioneren.
Hoop dat ik duidelijk over kom.
Modag

Ja hoor, je komt duidelijk genoeg over voor mij:) Bedankt voor je uitleg:thumb: En als ik er met die installatie niet uitkom, dan weet ik waar ik mijn vragen moet plaatsen:)

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan