disk serial number achterhalen xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fat_Tony

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Hallo,

ik heb voor school een programma moeten downloaden om een paar opdrachten te maken(Modelsim). Deze programma kan vanaf xilinx.com gedownload worden, en een gratis versie kan worden geinstalleerd.

Daarbij moet je wel een license.dat bestand aanmaken die dan word opgestuurd. Nu is de pc waar ik internet op heb niet echt geschikt om deze software goed te laten runnen. Daarom gebruik ik de pc bij me broer, maar die heeft geen internet verbinding(dus geen license.dat bestand moet aangemaakt worden via internet).

Maar als ik dat .dat bestand openmaak zie ik dat een disk serial number staat(en die zorgt voor dat je hem kan gebruiken voor de pc).

Dus mijn vraag hoe kan ik de disk serial number achterhalen in xp(ik heb al gegoogled enz, maar vind echt niets).
Gaat om xp pro.

Op de CD zal je hem moeilijk vinden omdat ie daar compleet versleuteld is..

Op je computer kan je hem vinden met Everst home edition:)

Oke bedankt, ik probeer het wel eff(draai namelijk everest al).

En hoe bedoel je cd. De programma download je vanaf hun site en dan kan je tijdens het installeren kiezen voor een full of starter versie. De startet versie is gratis maar kan niet zoveel als de full(spreekt voor zich:)).

Ah oke.

Nu ik het zie, je hebt gelijk.

Maar het is gelukt, het programma herkende de .dat bestand en ik kan nu het programma gebruiken.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan