jorydmulders
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2011
hallo ik heb de laatste tijd een probleempje, ik heb windows 8 en wat er dus gebeurd is dat op willekeurige momenten (maar voornamelijk een minuut of 5 nadat de pc is opgestart) dan kapt mijn pc ermee, games freezen webpaginas laden niet, ik kan mijn muis voor korte tijd nog bewegen voordat die ook stilhangt. als ik taakbeheer open heb staan terwijl dit gebeurt geeft het aan dat mijn disk usage 100% is terwijl ieder process maar 0 en een paar 0.1 mb aan disk opnemen. de ene keer dan is dit na een minuut weer weg en kan ik urenlang weer verder. maar soms chrast de pc met een BSOD die aangeeft kernel_data_inpage_error. dit heeft als ik het me goed herinner te maken met mijn werkgeheugen. maar dat kan niet want dit werkgeheugen is al een keer kapotgegaan en daarna volledig vervangen, het zou dus raar zijn als het weer kapot is. ik weet dus niet wat dit probleem is.
wat specificaties:
windows 8
8gb ddr3 werkgeheugen corsair
500GB satall harde schijf
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem (ps ik weet niet precies waar ik dit moest plaatsen want het kan bijvoorbeeld ook te maken hebben met mijn werkgeheugen dus ik plaatste het maar hier, vergeef me als het niet goed is)
m.v.g. jordy
wat specificaties:
windows 8
8gb ddr3 werkgeheugen corsair
500GB satall harde schijf
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem (ps ik weet niet precies waar ik dit moest plaatsen want het kan bijvoorbeeld ook te maken hebben met mijn werkgeheugen dus ik plaatste het maar hier, vergeef me als het niet goed is)
m.v.g. jordy