Diskdrive

• Onderwerp starter Onderwerp starter filp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
hallo wie weet het tegenwoordeg met de nieuw pc of laptop zijn geen diskdrive meer
maar ik heb dan nog veel diskette waar nog mooi foto's opstaan maar ik kan ze niet meer bekijken en dat is jammer ik heb nog wel Diskdrive ligen nu de vraag kan je het aan sluiten op usb poort ??? maar hoe ???? wie kan mij daarmee helpen ??? groetjes filp bedankt

ALS het kan, zul je een tussenstukje moeten gebruiken... maar waarom sluit je hem niet gewoon aan? Menig PC's van tegenwoordig hebben nog wel de mogelijkheid een Floppydrive aan te sluiten...

hallo bedankt ik bezit gewoon met laptop wand pc toren heb ik niet meer ik wilde op de laptop aan te sluiten maar hoe ??? groetjes filp

Er zijn ook externe floppy drives te koop die je via USB kunt aansluiten.

hallo beste dan gaan ik er 1 aankopen wand dat wist ik niet maar jullie zijn erg bedankt dan kan ik ons oude foto's terug zien bedankt :thumb::thumb:

Kopieer de foto's dan gelijk naar een meer hedendaags medium (CD,DVD, USB-stick) zodat je straks die problemen voorkomt.

ja dat zal ik zekker doen en ik was het ook vanplan ik moet wel 1 aankopen voor 1 keer te gebruiken he maarja het is zo he nog bedankt :thumb: groetjes filp

filp, inderdaad je zult er inderdaad wel 1 moeten aanschaffen. Het was ook meer bedoeld als algemene tip, maar ik neem aan dat je zelf ook al wel had bedacht dat het overzetten handig zou zijn. :)

frankwannet, je kan daar geen floppy's mee uitlezen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan