diskette station

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe doe ik dat restore default....

wat ik nu bedenk is dat het is aangesloten is op een pci bus,,,, deze nageken, en daar staan gele vraagtekens. bij.

de software die nodig is kan hij niet vinden, is dit mogelijk dat ik bij een update dat wel mee krijg ¿

ik ben in dit soort dingen niet in thuis.
groeten marcel

bij opstarten de BIOS-setup activeren middels :

ESC of F1 of F2

Daarna de optie 'restore default settings' kiezen en saven.

heel erg bedankt,,, voor jullie reacties moet morgen verder gaan wekkertje gaat vroeg af.
zal zeker morgen avond weer jullie lastig moeten vallen.

groeten
Marcel

beste helpmijers,

terugkomende op mijn probleem ( zie vooraf )
heb ik nu een update gedaan van xp.
Dit hoeft niet de oplossing te zijn, maar noodzakelijk wel. Nu geloof ik dat zo,n a diskette op de pci bus aangesloten is, bij apparaat beheer staat bij pci de gele vraagtekens. Het vraagt op struurprogramma, die ik dus niet heb. Kan ik dit ergens downloaden¿

b.v.d.
Marcel

Ummm, niet zoveel vertsand van maar om te beginnen zullen we het merk van de pCI Bus nodig hebben, denk ik :confused:

Denk het niet

Nooit meegemaakt.

Een A-flop heeft altijd een eigen flat-cable die rechtstreeks naar het moederboard gaat en voeding.
Schroef die machine eens open en druk die kabels eens goed aan (ook die op het moederboard.

Groets, Jas.

Kabels controleren¿

Ook als ik het nooit hebt opengemaakt¿ Als ik in apparaatbeheer kijk, zie ik daar standaarddiskettecontroller staan . Dit is toch de a diskette¿
Deze staat als ingeschakeld, en werkt correct volgens......
Maar toch kan ik de a diskette niet vinden.

groeten Marcel

Dan vrees ik dat je floppy naar de hemel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan