Diskette station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sminky

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
25
Hallo,

Als ik mijn computer op start krijg ik in het begin een melding dat het Diskette station niet is aangesloten, en dan kan ik op F1 drukken om verder te gaan*. Hoe kan ik deze melding voorkomen zodat de computer in 1x doorstart?

*Er is geen diskette station aanwezig.

Mvg,
Michel Smink
 
Laatst bewerkt:
Onbekend welke bios je hebt maar daarin moet je aangeven dat je diskette station niet aanwezig is.

anders heb je in de bios ook wel eens de optie "Halt on errors" staan die je dan kan veranderen van alle fouten naar alleen keyboard fouten ofzow
 
Idd. misschien heeft de "bouwer" van de pc per ongeluk in het bios bij bootvolgorde de diskdrive hoger staan dan de hdd en de DVD / CD. Dan tracht de pc vanaf diskette te starten, alleen, als die er niet is.............................dan............. ;) idd. krijg je foutmeldingen.
 
Hallo,

Als ik mijn computer op start krijg ik in het begin een melding dat het Diskette station niet is aangesloten, en dan kan ik op F1 drukken om verder te gaan*. Hoe kan ik deze melding voorkomen zodat de computer in 1x doorstart?

*Er is geen diskette station aanwezig.

Mvg,
Michel Smink

Als er geen floppy drive aanwezig is, kun je in de bios de floppy drive net zo goed op disable zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan