Diskettestation valt in herhaling !

Status
Niet open voor verdere reacties.

omelontje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
4
Mijn probleem is, dat wanneer ik een diskette in Verkenner heb bekeken en ik stop een er andere diskette in, dan krijg ik steeds de inhoud van de eerste diskette te zien en kan ik verder niets meer bekijken.
Ik moet de computer opnieuw opstarten om een andere diskette te bekijken.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
 
Wat heeft dit probleem met FTP te maken? Welke Windows heb je? Heb je dit probleem alleen bij diskettes, of ook bij CD's? Wordt de inhoud ook niet ververst als je F5 indrukt?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Wat heeft dit probleem met FTP te maken? Welke Windows heb je? Heb je dit probleem alleen bij diskettes, of ook bij CD's? Wordt de inhoud ook niet ververst als je F5 indrukt?

Groetjes,
Bennie

Bedankt Bennie voor je snelle reactie.
dit heeft niets met FTP te maken, maar ik zat gewoon verkeerd. heb dit nooit eerder gedaan.
Ik heb Windows 95 en dit gebeurt alleen bij diskettes.
F5 indrukken helpt ook niet; ook niet Beeld>Vernieuwen.
Kun je hier meer mee?
Groetjes, omelontje
 
Speelt dit probleem allang? Hoe oud is de PC\floppy-drive? En wat gebeurt er als je het volgende doet: floppy in de diskettedrive. Daarna op C klikken. Floppy eruit. Andere flop erin. Dan klikken op floppy-drive.

Het kan zijn dat de floppy-drive de geest heeft gegeven. Voorlopig gok ik het daarop.

Groetjes,
Bennie
 
Hallo

Alle diskdrives rekenen op een minuscuul schakelaartje in de drive om te melden dat er een andere diskette in de drive wordt gedaan .......

Veel voorkomend is , dat dit schakelaartje sneuveld , waardoor gemelde symptomen voorkomen.....

Als test eens een andere drive installeren..?

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan