display driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rohimma

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
36
Hallo allemaal,

ik heb met mijn vaste pc een probleem, zodra ik de computer heb opgestart werkt deze maar een aantal minuten en daarna werken mijn beeldschermdrivers niet meer...
ze lopen of vast en worden succesvol herstart maar daarna gaan mijn schermen rare kleuren geven en krijg ik een blauw scherm....

ik heb niks veranderd of geïnstalleerd de afgelopen week... weet iemand waar ik naar kan kijken om het op te kunnen lossen?

Mvg,
Maikel van der Knaap
 
:( Nope ...volgens jouw woorden videokaart is kapot ...en die kan alleen maar nu vervangen worden ...:(
 
Niet dat ik weet rohimma :( ...volgens mij die kan je alleen maar bij PC service :( of je dat ook je in apparaat beheer kan zien oof ook via Speccy ...je kan proberen

Speccy -->>http://www.filehippo.com/download_speccy ( dat is gratis ! ) :( Maar als jij PC aan niet kan krijgen dus die app. kan je ook niet gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Geachte Rohimma,

Door allerlei redenen (bijvoorbeeld een virus, of malware, of andere "vervelende" software, kan het zijn dat jouw video driver corrupt is geworden, het kan zijn dat er bijvoorbeeld een aantal bestanden missen in de drivers. Ik zou je aanraden om je computer in de veilige modus op te starten (bij het opstarten van je pc heel vaak op F8 drukken, totdat er een opstart-keuzemenu opent, en hier kiezen voor "Veilige modus met Netwerkmogelijkheden", en dan je drivers verwijderen en daarna opnieuw installeren. Doordat je hebt gekozen voor Veilige modus met netwerkmogelijkheden zou je wel nog op internet moeten kunnen in deze veilige modus, en een nieuwe, up-to-date driver kunnen downloaden bij de fabrikant van je videokaart. Hopelijk kun je er zo uitkomen!

Groetjes,

Gaston
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@CSOHelpdesk
Welkom op Helpmij :)
Sluikreclame is hier niet toegestaan, in al je berichten heb je een verwijzing naar je website staan.
Lees de voorwaarden nog eens even door.
Succes verder op ons forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan