Display probleem laptop !

Status
Niet open voor verdere reacties.

sharethewisdom

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
licht-off-topic-persoonlijk-belang-reactie:
ik wil het hier over een bizar maar irritant schoonheidsfoutje hebben op mijn nieuwe Acer laptop Aspire 5735Z met Vista
er hangt namelijk een verticaal blauw lijntje links op mijn display;
het is niet te zien op screenshots, verbergt zich meestal achter de witte en andere (niet alle) lichte kleuren van bovenliggende vensters, het verschijnt na een tijdje bij het opstarten al, maar het gaat denk ik niet om een defecte display. 1px dik, loopt vanaf de rechterkant van het vista logo op het startmenu onderaan en beslaat zowat 80% van de hoogte van mijn scherm.

:cry: storend bij films etc :confused:

iem. merkte wel op dat het om een uniek kenmerk zou gaan dat MIJN laptop typeert. :rolleyes: :(
ik heb momenteel geen extern scherm om te testen of de aansluiting het aan de aansluiting van het scherm/ driver ligt

edit: ik heb redelijk gelijkaardige klachten gevonden, ik hoop maar dat het onder de garantie valt als ik er niets aan kan doen.

Laatst bewerkt:
Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Het is niet de bedoeling om jou vraag in een bestaand topic te plaatsen.

Succes verder,

Raymond Bos

bedankt daarvoor. Ik weet echter niet goed of ik wel iets te vragen heb. Maar mensen met hetzelfde probleem zich kunnen troosten en/of troost zoeken door hier te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan