displayprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietzijlstra

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Hallo, wie kan mij helpen met het volgende probleem:( .

Mijn Sony Vaio met verlopen garantie ,centrino breedbeeld,

heeft meteen bij het opstarten, zichtbare witte strepen aan de onderkant op het display.

wat kan ik hieraan doen?

alvast bedankt

nee, het is niet hetzelfde probleem omdat alles prima werkt alleen horizontale strepen te zien.

ik heb hier meer dan tig keren gepost, maar ik ben hier echt NOG NOOIT GEHOLPEN!!!!!!

dus helpmij is voor mij geen HULP!!!!!!

Hallo piet,

Dat is erg jammer dat je nog nooit op weg geholpen bent. Het is natuurlijk altijd zo dat we sommige dingen niet weten. Misschien had je dergelijke gevallen en dan tref je het niet.

Voor wat betreft je probleem, zou het kunnen dat je videokaart niet correct herkend wordt?

Heb je ook al een andere resolutie geprobeerd om te kijken of het probleem dan ook aanwezig is?

greetz
H

Nou hier dan wat leesvoer

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=39553

En dit kan je eens proberen

* Andere videokaart erin agp/pci
* Andere monitor

Als je deze dingen probeerd dan pas kunnen we je verder helpen we zijn namelijk niet helderziend hier bij helpmij...

Nieuwe drivers voor je videokaart zal niet helpen omdat je het probleem al hebt voordat windows start...

pietzijlstra zei:
ik heb hier meer dan tig keren gepost, maar ik ben hier echt NOG NOOIT GEHOLPEN!!!!!!

dus helpmij is voor mij geen HULP!!!!!!
Jammer dat je er zo over denkt.
Probeer ook eens een ander te helpen, dan zul je al snel merken dat het moeilijker is dan je denkt iemands probleem op te lossen.
Goede weder informatie geven is vaak ook zeer belangrijk, vertellen wat je gedaan hebt en wat je observaties zijn.
Een goede communicatie is minstens zo belangrijk.
Ga dus ook te rade bij jezelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan